Diskuze
Do Malešic má jezdit sto kamionů denně, místní se to dozvěděli těsně před Vánoci
Děkujeme za pochopení.
Š. Krastovski
Já nevim, ale když se podívám na tu oblast, tak se tam nějakej sklad ztratí, je to tam samá fabrika - tiskárny, Letecké opravny, rozvodna VN, sběrný dvůr , Prefa , Linde, Malešická teplárna a ten kus pole za tou teplárnou? Já bych tam teda bydlet nechtěl.
Z naší republiky se staly sklady a překladiště. A teď se tomu všichni diví, když téměř všechno, co se tady dá koupit je z Číny.
Uplnej Vypatlanec
me prijde divny, ze nakej demokrad urci, ze pripominky lze podavat jen do 5. ledna .... co to za magicky datum ? ale co me je do Malesic
P. Roman 577
Tenhle provoz do Malešic rozhodně nepatří. Jedná se odálkovou dopravu – napojení na přístavy Bremerhaven a Hamburk. Vlak přijede,rozpojí se, přeskládá a pošle se na další dálkový směr (Bratislava, Žilina, Balkán).Proč má být tento provoz v Praze nechápu - tady nejde o žádné zásobováníPrahy, čistá dálková doprava. Ještě v březnu si Gerhard Kratochwil(jednatel Rail Cargo Operator-CSKD) liboval, jak je Mělník funkčně a kapacitně dostačující.
Kamionová doprava naroste určitě, dnes investor hovoří o250 jízdách kamionů denně, ale ještě před pár lety to bylo 550. Bez chybějícíhodopravního napojení je to čisté zoufalství, už tak přetížená Průmyslová dostaneještě větší zátěž. Mimochodem nejbližší bytové domy jsou jen 200m daleko. PodáníEIA před Vánocemi je jednoznačný signál, že se investor nechce s lidma bavit,tenhle přístup by v Rakousku asi neprošel.
S. Vor
V těch přístavech se vše nestačí proclít,zkontrolovat a zaevidovat,proto se to už dnes vozí do Prahy někam na místo určené,asi do celních skladů,překladišt a parkovišt,než se celníci ráčí obtěžovat s výše uvedeným úkonem.Až se jim to zaplní tak se konečně obtěžují informovat adresáta,příjemce,že tam má v Praze třeba štyrycet kontejnerů a aby si to odvezl pod hrozbou penále a dopravce a příjemce se může zbláznit,když to tam leží třeba štrnáct dní,páni důležití celnící.:-))Pokud vše probíhá hladce v Hamburgu kontejnery se zavagonujou a hurá pryč,třeba k nám do západních Čech a dál a dál,furt pryč.:-)))
V. Komárek
Přestěhujte celou ČR do Prahy ať se Pražáci maj!!! ))))Ať maj čistej vzduch!!!)))) Kurnik šopa to nebude stačit ani deset obchvatů a ani 15 tunelů pod Prahou!!!)))))
No dle mapky je to plánováno opravdu mimo obytnou zástavbu, blízko trati i obchvatu, obytná zóna daleko ... u Mělníka je to na dálnici docela kus, jezdím okolo. Už doopravdy nevím, kde by mělo být vhodnější místo. Furt se kecá o převodu dopravy na železnici ale když to někdo chce doopravdy dělat, je hned aktivistickej poprask ... :-(
P. Roman 577
Podívejte se prosím pořádně, nejbližší domy jsou 200mdaleko, ve vzdálenosti 300m je další sídliště. Ty lidi tam jsou v podstatěodepsaný, provoz 24/7, hluk z nakladačů (109 dB), světelný smog... sorry, opravdupotřebujeme přímo v Praze kontejnerový terminál pro dálkovou dopravu? Asi ne...
Z. Lapil
Tvrzení, že Malešice jsou centrum, byť širší, chce opravdu volnou definici centra. Mně to připadá spíš jako periferie.
Tvrdit, že dojde ke skokovému vzrůstu dopravy, mi v tamějších podmínkách permanentního "přískokem vpřed" přijde nesmyslné; spíš bych čekal rozdíl na úrovni rozdílu jednotlivých dní. Mimochodem - z Průmyslové snad nejsou vidět ani malešické paneláky, a že ty nejsou z nejnižších. Jak už bylo částečně podotknuto - dostavět okruh, a doprava na Průmyslové je kdoví jestli poloviční; v Radotíně, na Barrandově a v okolí jihu Jižní spojky by mohli vyprávět.
A tvrdit, že vzroste doprava v obytné zóně, když ta obytná zóna je na druhé straně potenciálního překladiště, než silnice, to chce taky bujnou fantazii, jejíž součástí je víra, že kamión mine svůj cíl, zakličkuje si mezi paneláky a vilkami po uličkách se zaparkovanými osobáky a pak se vrátí.
Z. Lapil
Ale zveřejnění kolem vánoc je čuňárna, to zas jo. Krom toho, že ja se zdá, plán a vlastně i skutečnost průmyslově skladového využití je známé už dlouho.