“Chceme ukázat, že propast mezi módou a technologiemi je pouze v našich hlavách. Světové značky jako Rebecca Minkoff nebo Burberry jsou skvělým příkladem, jak významnou roli hrají sociální média, nositelné technologie nebo data pro prezentaci značky a její rozvoj,” vysvětluje myšlenku za #FashionTech jeden z organizátorů Honza Páv.
Co nabídne program v pražských prostorách Node5:V pěti blocích se konference dotkne tématu sociálních sítí a narůstajícího vlivu YouTuberů, představí ve spolupráci s časopisem InStyle úspěšné české návrháře i pohled do čísel velkých módních hráčů jako je Baťa nebo Burberry. Přední čeští odborníci ukáží marketingové trendy v retailu a ZOOT poprvé uvede FashionReport.cz - exkluzivní výzkum o tom, jak Češi vnímají design. Řeč bude i o módních technologických start-upech, wearables nebo 3d tisku. |
MBPFW na akci exkluzivně představí významného hosta - zakladatelku a kreativní ředitelku Mercedes-Benz Kiev Fashion Days, redaktorku Style.com a ambasadorku východoevropských mladých talentů Dariu Shapovalovou. Ta do České republiky přijede poprvé.
“#FashiontechCZ je již podruhé platformou, kde se na jednom místě setkají návrháři, marketéři i investoři. Naším cílem je do budoucna tvorbu českých designérů vidět nejen na MBPFW, ale i světových veletrzích, ve významných obchodech a médiích s myšlenkou na profitabilitu, inovaci a udržitelnost,” představuje vizi konference organizátorka Pavlína Louženská.
Co jsou wearables?
Zjednodušeně nositelné technologie, které se ve světě stávají trendem. Nejde jen o chytré hodinky, ale o celkové propojení technologií s každodenní módou, který prostupuje celým trhem. Tedy od nezávislých tvůrců až po luxusní značky. Například Ralph Lauren před několika dny představil triko, které pomocí senzorů zjišťuje průběžnou tělesnou aktivitu sportovce.