Automobilky se desítky let snaží vymyslet a vyvinout levnou alternativu k ropným produktům. Že elektromobily nejsou v téhle oblasti favority, vyplývá i z toho, že žádný elektromobil dnes v Česku nekoupíte (zato na něj ČSSD slibuje větší šrotovné).
Světové automobilky se při volbě technologie pochopitelně nebudou ohlížet na zájmy českého energetického giganta. A spoléhat na převratný vynález z českých luhů a hájů, zvláště při vědomí obrovského náskoku zahraničních vědců nejen co do času, ale i objemu prostředků, se jeví jako naivní. Dnes lze racionálně předpokládat, že za deset let nebudou vládnout silnicím elektromobily, ale hybridy a alternativní paliva.
Proto také předsevzetí Martina Romana „Chceme být největším poskytovatelem elektromobility v oblasti střední Evropy“ v tomto světle nemusí znít nijak velikášsky. Pro těch pár snobů... Kdyby si ČEZ povolenky kupoval, rozhazoval by stovky milionů daleko racionálněji, jako normální firmy v normálním světě.
Světové automobilky se při volbě technologie pochopitelně nebudou ohlížet na zájmy českého energetického giganta. A spoléhat na převratný vynález z českých luhů a hájů, zvláště při vědomí obrovského náskoku zahraničních vědců nejen co do času, ale i objemu prostředků, se jeví jako naivní. Dnes lze racionálně předpokládat, že za deset let nebudou vládnout silnicím elektromobily, ale hybridy a alternativní paliva.
Proto také předsevzetí Martina Romana „Chceme být největším poskytovatelem elektromobility v oblasti střední Evropy“ v tomto světle nemusí znít nijak velikášsky. Pro těch pár snobů... Kdyby si ČEZ povolenky kupoval, rozhazoval by stovky milionů daleko racionálněji, jako normální firmy v normálním světě.