Pondělí 6. května 2024, svátek má Radoslav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Action for Women chce bojovat proti násilí na ženách

Nová filmová soutěž s názvem "Action for Women" (Iniciativa pro ženy) má pranýřovat nejen zjevné, ale i skryté násilí na ženách. Soutěž je určena začínajícím filmovým režisérům.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ctenar

4. 10. 2009 12:11
0 0
možnosti

tchyně jaguár

12. 9. 2009 12:27
Furt mi ubližují.

Vůbec se mnou nekomunikují, a hned utečou.

0 0
možnosti

nic naplat

10. 9. 2009 12:54
Zaparkujte naproti mešitě.

Tam bude ryb, ach joj.

0 0
možnosti

Marx

10. 9. 2009 21:21
Re: Zaparkujte naproti mešitě.

Asi je na case zalozit Action for Men, ktery bude bojovat proti nasili a psychickemu teroru, ktery nektere zeny pachaji na nekterych muzich :o))

0 0
možnosti

gogo

10. 9. 2009 12:19
opak je pravdou

Neznam nikoho, kdo by mlatil svoji manzelku. Fakt ne. Zato znam nestastniky, co jsou denne buzerovani manzelkami. Jak znamo, zeny se dopousteji psychickeho natlaku, protoze pri fyzickem by neuspely. Kde jsou vsechny ty radoby fer organizace, co se za nase penize "zabyvaji" rovnosti pohlavi? Tohle samozrejme neresi, jsou to natlakove organizace feminokomunistek. Ve skutecnosti jsou diskriminovani muzi, akorat ze muzi nebreci v mediich. Jsou zvykli se o sebe postarat.

0 0
možnosti

Jaromír Adámek

10. 9. 2009 13:49
Re: opak je pravdou

Přesně, žena se nepouští do fyzické konfrontace, protože ví, že by prohrála. Tak se pouští do řvaní a psychického násilí, často nelogického, a že toho jejího "blbečka" jednou trefí šlak, to už nikoho nezajímá. Já bych dával pěkně tresty za psychické násilí... je stejně nebezpečné, jako to fyzické.

Mě fascinuje pozitivní diskriminace žen, naposledy jsem slyšel jednu holku mluvit o tom, jak je nespravedlivé, že jdou do důchodu stejně jako chlapi, že kdysi se odečítaly roky za děti. Tak to mě už nadzvedlo dokonale, tak ženy žijou déle než muži, stráví pěkných pár let doma z dítětem (s radostí si to vyměním z babou, oproti práci je to pohoda a člověk si vybuduje vztah s potomkem) a ještě chtějí do důchodu dřív, jako fakt, já už nevím. Co je tohle za pitomé myšlení. Na jednu stranu chtějí rovnost a na druhé nadávají... Chlap je tu ve "starém pojetí" od toho, aby šel od 18ti do fabriky, makal do 55-65 pak chcípnul a 80ky se dožila tak desetina, neli méně, naopak baby se pěkně starají o děcka, těžkou práci nemůžou, zato keců v práci, kafíček a zákusečků je v práci 50000 a do důchodu nejlépe o tři roky dřív, aby si těch dalších 20 let pěkně užili, jako vážně nasrat!

0 0
možnosti

slon75

10. 9. 2009 11:52
Podle statistik

se domácího násilí dopouštějí muži a ženy takřka ve stejné míře. Nelíbí se mi, že je prezentováno jako téměř výhradně mužská záležitost.

Feministické organizace patří do skupiny pijavic, které za naše peníze vymyslí problém a pak tráví nekonečné hodiny nad jeho rozpitváváním. O řešení jim ani moc nejde, vždyť po jeho vyřešení by se tyto organizace rázem staly zbytečnými.

0 0
možnosti

Jaromír Adámek

10. 9. 2009 10:49
Jo milé baby, když nechcete dostávat na budku

Jo víte, co mě nejvíc baví :)? Ženy, co mají výstřih až k pasu, ale když se jim člověk podívá na kozy tak je prasák :), ale že se ženy dívají (mají větší zorný úhel, tak to není tak vidět) taky, tak to už se neřeší...

Podle mě mají ženy ve společnosti naopak výsadní postavení... Kdyby muži začali chodit po ulici a oblékali se tak, že jim bude vidět půlka přirození, to bych chtěl vidět ten poprask. Ženy se mohou oblékat mnohem volněji a doslova vyzývavě oproti mužům, to mužu jsou tu omezováni konvencemi...

Já mám baby rád, respektuji je, nemlátím je, ale to neznamená, že mě můžou krmit takovými blbostmi...

Jo milé baby, když nechcete dostávat na budku, tak neodepisujte na dopisy posílané z lapáku a nevybírejte si v hospodě ty největší hrubiány. Lidé se nemění, a když se vám líbí někdo kdo dává jiným přes držku, tak si můžete být jistí, že jednou dostanete taky... Jak jsem řekl, lidé se nemění.

0 0
možnosti

Marťa

15. 9. 2009 12:44
Re: Jo milé baby, když nechcete dostávat na budku

Ty si myslíš, že svoje ženy mlátí jenom kriminálníci a vožralové??? No to ti teda řeknu, že jsi dost mimo realitu! Takovej top manager nebo i obyč zedník se umí taky doma "předvést", i když by to do nich nikdo neřekl.... Zkrátka chlapi od zedníka po vysokoškoláka si potřebují dokazovat, že oni jsou doma páni!

0 0
možnosti

Jaromír Adámek

10. 9. 2009 10:42
Jsme lidi a jsme si rovni...

Ano problém bití žen tu jistě je, ale nemůže si za to hodně žen samo tím, že se snaží "převychovat" pijáky, narkomany či pravidelné návštěvníky věznic k obrazu svému? Co to proboha mají ženy za vlastnost, že si myslí, že muž je plastelína a z někoho kdo je ve vězení si udělají Mirka Dušína?

U nás jsou ženy naprosto svobodné, a mají stejné postavení jako muži. Tedy pokud se nechají bít, tak je problém v nich, mají vzít nohy na ramena a jít pryč (klidně s dítětem).

Naopak vidím problém v tom, že řada žen buzeruje své drahé polovičky a řve na ně s vědomím, že je chlapi nikdy neuhodí... Není tohle taky násilí? Zažil jsem spoustu náladových bab, které se zaláskují, ale za půl roku řvou jak vesnický rozhlas.

Pokud by se mělo něco řešit tak práva žen, jak už tu bylo řečeno, na blízkém východě, kde jsou opravdu chudáci. A nejen oni, ale i homosexuálové atd...

U nás je vůbec hodně pozitivní diskriminace typu ženu neuhodíš, róm potřebuje podporu atd. Jsme lidi a jsme si rovni...

0 0
možnosti

helena

10. 9. 2009 11:13
Re: Jsme lidi a jsme si rovni...

takze vy baby primo zboznujete, ale muzou si za to samy a buzeruji , provokuji vas n ulici . A dokonce je tu pozitivni diskriminace....neuhodis. To je hodne hodne ubohy.

0 0
možnosti

Marťa

10. 9. 2009 10:10
souhlas

Osobně se domnívám, že domácí násilí je skutečně velký problém, ale společností již z dob socialismu vedenou k tabuizaci určitých témat, bohužel silně opomíjeným. Jestliže "nadsamci", kteří se již níže vyjádřili, nevidí v tomto evidentně problém, nedivila bych se, kdyby i oni své "drahé" polovičce občas jednu flákli. :-( Co pak vlastně od nás chcete? Abysme se vás báli? Milovat, ctít ani respektovat vás za to nebudeme! Budeme si myslet, že jste chudáčci, kteří si na nikoho jiného než bezbrannou ženu, a bohužel i děti, netroufnou!!!

0 0
možnosti

helena

10. 9. 2009 11:14
Re: souhlas

presne tak, ti co mlati manzelku jako ten psycho ve filmu, jsou jen ubozaci a zakomplexovani.Potrebujou ponizovat aby mohli vubec zit. Jinak to nejde.

0 0
možnosti

Janda

10. 9. 2009 8:00
A co tak vystěhovat se do Kanady,

když je tady těm babám tak zle?

0 0
možnosti

K.

9. 9. 2009 22:30
A co takhle

 řešit v skutečné problémy? Vraždy "ze cti", ženskou obřízku, hromadná znásilnění bílých evropanek přistěhovaleckými gangy, nesvobodu nejen v oblékání žen muslimek žijících v naší milé demokratické Evropě. O právech žen v muslimských zemích nemá význam ani hovořit.

0 0
možnosti

helena

10. 9. 2009 11:17
Re: A co takhle

pro tu zenu ve filmu to proste neni SKUTECNY problem, to jste chtelk rici? Co resite vy?

0 0
možnosti