Diskuse k článku: Globální autoprůmysl nečeká nic moc dobrého. Prodeje vozů zřejmě neporostou

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 21
  • Poslední: 27.1.2019 14:59
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
M. Mikulec 27.1.2019 10:09

A co se bude dít se smradlavymi kamiony globálního byznysu? Udělají vůbec na silnicích a dálnicích místo osobakum?

J. Moravec 27.1.2019 10:21

Elektrifikace kamionu je uz take rozjeta. Tesla Semi ma prijit mozna jeste letos s dojezdem 800km a nabijenim na superchargerech. Ostatni uz take testuji.

M. Mikulec 27.1.2019 10:47

Aha, děkuji. Tak to nám byznys zdraží každé rajče, dovezené ze Španělska. Když bude muset vyměnit vozový park.

J. Moravec 27.1.2019 10:53

Mikulcova, vy si stezujete na zacpane dalnice kamiony ale chcete rajcata ze Spanelska. Nejak se to logicky neslucuje.

M. Mikulec 27.1.2019 11:48

Rajčata ze Španělska nechci. Pořad dokola tu píšu proti globalizaci a ničení domácích výrob a pěstování. Jen monitorují důsledky zhuverilych regulaci a globalizace. Když ve většině vesnic už není ani obchod ani hospoda, obviňují globalizaci a EU. Už víc než polovinu všech zákonu nám vmetla Unie. Za těch okolnosti se ubránite španělským rajcatum?

J. Moravec 27.1.2019 12:19

Tak budte rada ze budou jezdit elektricke kamiony ktere mozna do Spanelska ani nedojedou a pak budou vozit jen ty ceske z mistniho skleniku. Muzeme se tesit na mene globalizace diky elektrickym kamionum. Ale jak vas znam, tak ani to se vam nebude libit. Protoze jste ze zasady proti vsemu dobremu.

F. František 27.1.2019 7:51

Někdo psal, že elektřina bude za pár let "luxus"!!!!

J. Moravec 27.1.2019 10:22

Nekdo zase psal, ze bude zlaty rubl.

F. František 27.1.2019 11:52

To nikdo nepsal.

J. Moravec 27.1.2019 12:21

Putin se zlatym rublem chlubil a vsude se to psalo. A elektriny bude dost a uplne stejne jako dosud.

J. Moravec 26.1.2019 22:43

Spalovak uz miri do muzea a na srotiste. Tesla prodala 2018 vic aut nez behem cele sve predesle 6ti lete historie. Ostatni elektromobily maji take narust kolem 30%. A to prosim jeste nejsou ty spravna auta na trhu. 2020 bude ficak, prijde masova vyroba EV.

K. Pavlik 27.1.2019 3:43

No problem je spis v tom ze auta jsou stale lepsi. Donutit nekoho aby si koupil EV kdyz mu ta stara rachotina perfektne jede je dost problem

Ja mam tez problem - to mam toho naseho Nissana (druhe auto v rodine) zastrelit?

J. Moravec 27.1.2019 10:29

Dnesni nova auta maji zabudovane kazitko (prihodnejsi slovo cenzura nepusti). Nova auta jezdi bajecne, ale po par letech jezdi nejvic do servisu.

K. Pavlik 27.1.2019 10:58

Nejak to kazitko zapomneli dat do aut ktere mam ja a moji pratele.

J. Moravec 27.1.2019 11:25

Jaky mate rok vyroby? Octavka I Tdi vydrzela 500.000 az 750.000 km bez zasadnich oprav. Dnesni to ani neujedou. Mozna nejezdite tolik a tak ten rozdil v poklesu kvality neregistrujete. Ted mam Nissan Leaf r.v. 2013 a zatim jsem nepotreboval servis. Oproti drive jezdim mnohem mene. Uvidime, zda budou davat kazitka do elektromobilu. Nejspis ano, protoze u nich se nic nekazi a zadny servis nepotrebuji. Nejcastejsi "oprava" u EV je vymena kabinoveho filtru...

Zdeněk Pavliš 27.1.2019 9:04

V ČR představuje prodej elektrovozů kolem o,2%. S tím šrotištěm to zřejmě nebude tak rychlé.

J. Moravec 27.1.2019 10:19

Cesko urcite neni trh, podle ktereho se nekdo ridi. Cesi kupuji hlavne ojetiny a ty jaksi jen tak nevymrou. Clanek je ale o novych autech a o globalnim trhu. V Cine je podil novych elektromobilu od letoska povinny 10%. A kazdy rok o 2% vic. Spalovaku se lide budou zbavovat podobne jako 2 taktu Trabantu a Wartburgu.

Zdeněk Pavliš 27.1.2019 13:37

ZA 11 měsíců roku 2018 bylo v ČR zaregistrováno 276 000 nových vozidel. Elektrických vozidel bylo zcela zanedbatelné množství. Aby Češi mohli kupovat elektrické ojetiny musí se jich nejdříve dostatečné množství ojezdit a to hned tak brzy nebude.

J. Moravec 27.1.2019 14:59

Cesko je ve vsem specificke. Lidi konzervativni a ustrnuly. Vsak to nahrava smejdum vseho druhu. Od draheho telefonovani, pres pastiky bez masa az po smradlave ojetiny. Cesi skudli aby usetrili co nejvic a jine narody zase vydelavaji co nejvic. Co je lepsi?

K. Stržanovský 26.1.2019 21:40

To si někdo myslel, že se aut bude prodávat stále víc a víc a víc a víc, až nadejde doba, kdy budeme kupovat každý den nové?

M. Mikulec 26.1.2019 21:08

Jaký div, vždyť EU vykazuje minimální růst ve všem. Navíc když reguluje emise, strka nos do kvality paliv a prosazuje elektromobily, muže se někdo divit, ze se lidé také chovají ekonomicky?

Najdete na Lidovky.cz