Diskuse k článku: Klid před bouří elektromobilů. Porsche v Ženevě ukazuje sporťáky pro řidiče

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 6
  • Poslední: 8.3.2019 15:10
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
L. Písařík 8.3.2019 15:08

Kde má elektromobil výfuk? No přece v elektrárně. Spočítal někdo, kolik je třeba elektřiny na nabití baterek, ztráty při nabíjení, ztráty na dopravu a transformaci elektřiny, výrobu toho množství elektřiny a účinnost výrobního procesu? Obávám se, že produkce skleníkových plynů bude větší než při výrobě a produkci a použití třeba benzinu.

Většina aut jezdí ve dne a když se pouhá polovina elektromobilů bude nabíjet v noci, máme na to síť a jsme vůbec schopni to množství elektřiny v daný okamžik vyrobit?

P. Pruner 8.3.2019 9:28

Nadšení elektroauty považuji za předčasné. Zatím je třeba popostrčit technologie - slabinou elektroaut je jejich cena a malý dojezd. Rovněž výpočty jejich ekologičnosti se často účelově zkreslují nezapočtením některých zatížení životního prostředí při výrobě a likvidaci akumulátorů a především elektřiny.

J. Moravec 8.3.2019 10:10

Zlata tezba ropy, ta je cista a kristalova. V russku v okoli tezebnich vezi a ropovodu pestujou biopotraviny. A spalovaci auta cisti spinavy mestsky vzduch. Nebo jqak to doopravdy je???

P. Pruner 8.3.2019 11:09

Kamarádka má služebního el.Golfa. Pěkné auto, zrychlení atd. jenže bez množstevní slevy by stál milion, má strach že najednou neujede 200km a čekat někde na odtah by nebylo milé, část kufru zabírají kabely. Vidím to jako ideální auto do města a nejbližšího okolí, kdyby mi ho koupil strýček Vik, který už pomohl panu Grosovi.

Na výrobu elektřiny a akumulátory argumenty nemáte.

J. Moravec 8.3.2019 14:46

EGolf nestoji milion a ma vetsi dojezd nez 200km. Rychlonabijecky jsou uz i v CR kazdych 100km. Pausal na mesic stoji 550kc, muzete nabijet treba na ujeti 10.000km mesicne a porad platite jen 550kc. Baterky muzou slouzit jeste 20let jako uloziste pro FVE. Vyroba elektriny z FVE je cista a hlavne lacinejsi nez uhli nebo jadro. Ekologie je v souctu mnohem setrnejsi nez ropak. Bohuzel sejkove a russaci budou susit hubu. Z EV nic nekapne, penize si nechame pro sebe.

L. Písařík 8.3.2019 15:10

V noci, kdy se bude většina elektromobilů nabíjet, nekápne z FV ani jedinný wat.

Najdete na Lidovky.cz