Středa 8. května 2024, Den vítězství
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nový elektromobil pod půl milionu. Pro ty, kteří tento pohon zvažují, ale nemají tolik peněz

Řada lidí loni zbystřila. První elektromobil od Škody je o stovky tisíc levnější než sice větší, ale dojezdem se chová jako srovnatelná auta. Pro ty, kteří elektřinu jako svůj pohon zvažují, ale nemají zase tolik peněz, to bylo lákadlo. Škoda ale přeci jen stojí půl milionu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dost drahá hračka pro nadšence. Asi jako moto Harley Davidson.

Pokud to nebude zelený režim občanům vnucovat násilím, tak je v pořádku že je to na trhu.

Ostatně je třeba ukazovat lidem jak vypadá "slepá ulička technického vývoje".

0 0
možnosti
Foto

Je to auto jen pro přežrané na univesitě dělající budiškničmů. Skutečně pracující člověk takový sheeeeeeeet nepotřebuje. Starat se o to zdali ten šmejt “sviští” nebo né nechám více přemýšlivým typům. Minulý rok jsem byl v blizzardů (dvakrát za sebou ve dvouch týdnech!!!???), kdy jsme jeli 150km pět hodin!!! Taky jsem si vzpomněl na to, kolik by asi zahynulo lidí umrznutím, kdyby mělo tyhle elektronesmysle!!!???

0 0
možnosti
PN

Pro silné kuřáky doutníků ideál! Mohli by to přejmenovat ze Citigo na Cigaro. Nicméně do Barber Shopu na druhém konci města se s tím dojet dá. A maník přijechavší ve Škodě Hipster (druhá varianta názvu) pak dostane místo 15-letého Glenfiddichu osmnáctiletý, když to nechá vidět zaparkované za oknem. Když k tomu bude chtít navíc zapojit šlauch na nabíjení, dostane 21-letou rezervu.

0 0
možnosti
PN

Ideální výzva pro marketing: jak prodat něco, co má významně horší užitnou hodnotu, je to nebezpečnější, má to kratší životnost, přináší to větší ekologickou zátěž, a je to dražší, než původní výrobek. Tady Goebbelsi raď! Nakonec to ale v Green Deal EU dopadne tak, že si na to budeme předplácet lepením kuponů do knížeček stejně, jak si Němci za války předpláceli VW Brouky a financovali tím jejich tehdejší Black Deal.

0 0
možnosti
JK

Srovnejte tento nepodarek co se týče nutné péče o připravnost k jízdě s benzínovým autem a zjistíte, že budete muset změnit priority v rodině kvůli něčemu, co je předražené, vyžaduje neustále myslet dopředu a nepřinese vůbec žádný prospěch. Jenom propagandou a reklamou zaslepený člověk s IQ >100, který neví co s penězi a nemám žádné starosti si koupí takový S.H.I.T. Kolik takových je? [>-]

0 0
možnosti
JK

Je třeba srovnávat srovnatelné. Citigo se co do velikosti rovná kolíňatům. Např. C1 se nabízí za 213 tis. a průměrná spotřeba je 3,7 l/100 km. Hmotnost 790 kg. Hmotnost Citigo je 1229 kg. Z toho pak vyplývá větčí pořeba energie. ADAC měřil skutečnou spotřebu el. aut v aktuální nabídce a většinou vychází kolem 20 kWh/100 km. M.j. 1 kWh u nabíječky E.ON pro neregistrovaného zákazníka je AC 9 kč a DC11 a UFC 13 kč/kWh. Ani cenově to benzínu nemůže konkurovat.

0 0
možnosti
PA

P65a22v56e67l 38A11r47o41n

1. 5. 2020 10:04

No nevidím jediný důvod nebo výhodu, proč si to kupovat. Stále největší problém je doba dobíjení. Potom, kde. Kdo bydlí v paneláku, těžko si to pořídí. Stále a stále čteme jen recenze redaktorů médií. Na to, jak usilovně se pracuje na jejich vývoji mi to moc perspektivní nepřipadá. A pak taková drobnost. Pokud by se masově přešlo na elektromobily, kde vezmeme dostatek elektřiny ?

0 0
možnosti
PD

Na filosofických fakultách a univerzitách humanitních oborů to už jistě prokonzultovali.

Každý má přece doma zásuvku.

0 0
možnosti
JK

To auto je S.H.I.T[>-]

0 0
možnosti
Foto

Presne auto pro narod chataru a chaluparu. Vzdyt se tam nevleze ani vetsi plechovka barvy, natoz pytel cementu :)

0 0
možnosti
PH

P86e54t40r 49H23o17l32y

1. 5. 2020 8:01

Zadarmo drahý. maluch na baterkyRvRvRv

0 0
možnosti