Diskuse k článku: Škoda Scala je vyspělejší sestrou Rapidu. I při 130 kilometrech za hodinu slyšíte jen vítr

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 22
  • Poslední: 4.4. 2019 23:33
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Moravec 4.4.2019 13:12

Era spalovaku je u konce, tak pocet pistu ubyva az na 0. Elektromobil je mnohem lepsi.

m. wla 4.4.2019 15:18

Houbeles...

Uhlíková stopa po elektromobilu je mnohem větší, než po běžném autě se spalovacím motorem vrámci běžné využitelnosti...

:-P

Jen blázni a lidé toužící vybočovat nyní kupují elektroauta...

:-P

Budoucností, dokud nebude fungovat fúze, je palivový článek - přímé spalování ́něčeho ́ na vodu - bohužel, zatím nefunguje ekonomicky ani toto...

J. Moravec 4.4.2019 16:16

Mate malo informaci, nebo zamerne lzete? Elektromobil je ve vsech smerech lepsi. At uhlikova stopa, tak neprodukuje jedovate emise. NOx, dioxin, saze, nespalene uhlovodiky a smrad.

m. wla 4.4.2019 23:33

Vůbec nemáš páru o tematu...

Sice nelžeš - pravděpodobně, ale určitě blábolíš...

:-P

Hele - jak se likvidují (a jakou zátěž přírodě to nese) třeba Li-Ion či LiFePo (které typicky pohánějí elektromobily)??

K. Jež 4.4.2019 11:41

Za příplatek sníženej podvozek :::)))) Na naše cesty a dálnice ??? K nám je nejlepší platforma SKOT a na venkov BVP.

S. Chvost 4.4.2019 12:03

K tem podvozkum - dobra schizofrenie je vyrabet SUV, protoze maji vyssi svetlou vysku a pak jim za priplatek podvozek snizovat pro verze RS ;-)

K. Jež 4.4.2019 12:11

Silnice jsou u nás absolutní tragédie. Nařízení se nedodržjí. Kde to náhodou opraví, tak to do dvou let zlikvidují brutálně přetížená auta se dřevem a kamiony, které v ostrých zatáčkách a na kruháčích doslova drtí asfalt. Za dálnice se vybírají prachy a kdykoliv vjedu na dálnici, tak jedu jako šnek v kolonách, věčně se někde něco kope, opravuje. OK, ale ať za to nechtějí peníze. Jestliže něco platím, tak za to něco musím mít. Tedy kromě nervů v h...lu. Všude vyjeté koleje. Dobrýho a drahýho auta je na naše cesty škoda. Pokud tedy není jeden třeba Babiš. ::))

J. Hořejší 4.4.2019 10:00

Jakej pokrok, ve svym 24 let starym Cadillacu neslyšim motor ani ve 200 km/h.

K. Jež 4.4.2019 11:41

Mně se líbí Lincolny.

J. Moravec 4.4.2019 13:28

Poslouchat vodni vir pri vypousteni vany muze byt uklidnujici zvuk. Ale stejny zvuk v aute by me asi nepotesil. Moje elektromobily nevydavaji zadny zvuk z motoru.

m. wla 4.4.2019 15:52

S vysokou pravděpodobností jsi elektromobil ani neviděl zevnitř...

:-P

Každopádně ale nechápu, co jsi svým příspěvkem chtěl říct...

J. Moravec 4.4.2019 16:17

ze ten Cadilac zere benzin a ma vir v nadrzi. Normalni clovek by to pochopil.

m. wla 4.4.2019 23:29

Normální člověk se vyjadřuje k tematům, kterým rozumí...

Ty se vyjadřuješ k něčemu, o čem nemáš ani páru - hele máš vůbec řidičák???

:-P

m. wla 4.4.2019 8:03

Článek tohoto znění by měl být označen - "reklamní sdělení"...

Osobně jsem téměř vždycky jezdil se Škodovkami (za 35 let a cca 2 mio km a 15 vystřídaných aut) a Škodovky jsem donedávna preferoval - ale tříhrnkového steroidního cvrčka bych opravdu nedoporučil ani důchodci jezdícímu ́okolo komína ́...

Scala si nepochybně zákazníky najde, downsizing je ale cestou do pekel.

S. Chvost 4.4.2019 9:04

Pro duchodce s najezdem par tisic rocne je to auto naprosto v pohode. Mimochodem, ty trihrnky nedela jen Skoda.

M. Lucky 4.4.2019 9:38

Skoda, ze se to neprodava pod oznacenim; Skoda Pradeda :)

m. wla 4.4.2019 16:00

Houbeles...

Tyhle motory mají - při rozumném zacházení ́důchodce ́, životnost tak 100 kkm - takže důchodce si za cca třicetinásobek důchodu koupí auto, které odkáže (posléze - nedejbože aby musel platit kompletní rozvody a turbo či dokonce generálku) vnoučatům - a ty zaplatí ́ekologickou likvidaci ́...

Neblbni tady někomu hlavu a rozpočet...

:-P

F. František 4.4.2019 12:39

Jenže ty tříválce mají už skoro všichni... Kup si menší AUDI , tam mají taky stejný motor jako SCALA... :)))))

m. wla 4.4.2019 15:14

Nekoupím si "menší Audi"...

:-D

Chci pod kapotou koně, ne cvrčky - a mé příští auto, pravděpodobně, nebude ́koncernové ́ - naštěstí jsou ještě výrobci, kteří kašlou na ́nastolené ́ trendy, jen si prostě ́jedou po svých ́... A jde jim to...

;)

M. Frank 4.4.2019 6:58

Vůz je mimořádně ošklivý a tablet z Číny přilepený na palubní desku působí jako dílo domácího kutila. Za tu cenu je lepší koupit Oktávku.

S. Chvost 4.4.2019 9:05

Taky mi tam ten tablet moc nesedi, ale s tou oktavii neotalejte, pristi rok bude O4 a ta bude mit interier uz ve stylu Scaly a Kamiqa.

G. Vít 4.4.2019 6:53

Nechte toho. Je to trapné.

Najdete na Lidovky.cz