Diskuze
V prvním pololetí zemřelo při nehodách nejméně lidí od roku 1970
Děkujeme za pochopení.
5xvíc,než za 45 let ve všech světových atomkách dohromady...
...tak proč zelení nechtějí zakázat auta a naopak chtějí zavírat "nebezpečné atomky "?
M. Komárek
Roste-li počet nehod,
a zároveň klesá počet těžkých zranění a úmrtí, je trend jasný - provoz aut se stále více koncentruje do měst a na dálnice, ubývá divokých jízd po okreskách, které jsou životu nejnebezpečnější. Stejně silným faktorem pak je určitě rostoucí bezpečnost nových aut, které už mají standardně více airbagů než sedadel, ale i další bezpečnostní prvky. Takže roste počet ťukaček ve městech a zároveň spousta nehod končí podstatně menšími zraněními, než dříve. Navíc mám určitý subjektivní pocit, že ubylo vyložených šílenců za volanty. Každopádně super trend!
Re: Roste-li počet nehod,
Ted pocit, že ubylo vyložených šílenců mám také, ale na druhou stranu mám pocit, jako by se jejich šílenost rozprostřela do zvýšeného počtu blbců - tedy lepičů, přejížděčů z pruhu do pruhu (samozřejmě bez blinkru) atd. Nebo jsem se na ně možná díky sníženému počtu šílenců víc zaměřil, nevím. Každopádně při každé cestě cca nad 1 hodinu skoro vždy na nějakého šílence narazím.
Další důvod
proč snížit max. povolenou rychlost na některých silnicích 1 a 2 třídy na 75-80km/hod a zvýšit tutéž rychlost na dálnicích pro vozy mladší 5ti let na 160km/hod a na některých úsecích na 200km/hod., vše na zkušební dobu.
J. Podivný
Čím to asi bude
řekl bych, že lidi nemají peníze na drahý benzín
M. Komárek
Re: Čím to asi bude
neuvěřitelné! Takže za to může vlastně Kalousek? Nebo co tímto nesmyslem básník myslel?