Diskuse k článku: Začala sériová výroba nového modelu Škoda Scala. K zákazníkům se dostane v květnu

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 15
  • Poslední: 12.2.2019 9:21
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
F. Holy 12.2.2019 9:21

Že by mě to auto s parametry, které má v základu za tu cenu nějak nadchlo se říci nedá. Všichni dobře víme, že si Škoda nechá za nové auto pěkně draze zaplatit, naštěstí máme ale volbu jít i do jiných značek, že?

A. Vašíček 11.2.2019 16:13

Za 370 tisíc za tříválec s chudovou výbavou je to poměrně dost. Vzhled auta jak přes kopírku od Seatu, Vám to tak nepříjde?

D. Franc 10.2.2019 11:38

Dle toho co jsem se o Scale dočetl, mě vcelku zklamala. Také někdo z vás čekal prostě víc? Ty motorizace jsou otřesné a to nemluvím o ceně a základní výbavě. Za mě jednoduše zklamání, nemyslíte?

R. Miller 11.2.2019 11:00

Okolo Scaly byl velký humbuk pro nic za nic. Ty motorizace jsou opravdu k smíchu a o ceně raději ani nemluvím. Za mě rozhodně palec dolu.

V. Kotas 8.2.2019 20:27

To má bejt konečně to lidový vozítko, které bylo v začátcích slibováno.

F. František 8.2.2019 8:28

Na podzim bude Kamiq...interiér má stejný jako scala... ona scala on scal...:))))))))

M. Mikulec 7.2.2019 22:33

Jak velké motory nabízejí?

Miroslav Horníček: "Když se mě ptali, jaký má můj vůz obsah, odpověděl jsem : Čtyři lidi pohodlně. "

F. František 8.2.2019 8:25

Takové jako všichni ve VW group. Tedy i Audi. Základ je jeden litr. jel jsem s ním a dá se... pro mě by to stačilo na moje jezdění. I když ten tříválec se mi moc nelíbí. 1.5 jezdí lépe je to přece 4 válec. A to vypínání dvou válců není špatné. Já by jezdil dost často na dva válce...:))))

J. Moravec 7.2.2019 20:14

Karcinogenni pixla. Odstupujici technologie.

M. Lucky 8.2.2019 7:34

Sám výrobce elektromobilů Tesla dodává záchranným složkám popis instrukcí, jak požár hasit. Nejde jen o způsob likvidace samotného požáru, nutné je i použití speciálních ochranných pomůcek kvůli toxickým výparům z baterií. Vůz se následně musí ještě 48 hodin sledovat – pro případ, že by baterie opětovně vzplanuly. Na auto je také třeba nasypat obrovské množství písku nebo jej doslova zaplavit vodou, Tesla hovoří o dvanácti tisících litrů. Výrobce navíc nedoporučuje parkovat vozidlo po nehodě v garáži, ale pouze venku.

M. Lucky 8.2.2019 7:36

Pro zásahy do baterie bude podle plánů Škody potřeba i oddělené servisní místo. V případě opravy vozu po nehodě nebo při závadě baterie musí auto do karantény. Auto se na 24 hodin odstaví a sleduje se u něj především teplota baterie. U poškozených lithium-iontových baterií, které většina elektromobilů používá, totiž hrozí přehřátí a požár.

F. František 8.2.2019 8:26

Odkud budou brát tu elektriku pro ty auta? Za pár let to nikdo nezaplatí.

M. Frank 7.2.2019 20:03

Proboha co je to za módu ten tablet přilepený na palubku? Vypadá to příšerně a drží se v tom akorát bordel!

K. Jež 7.2.2019 22:13

Je to levnější než budíky.

F. František 8.2.2019 8:21

To je teď taková móda.

Najdete na Lidovky.cz