Diskuze
Bazary se plní nechtěnými diesely, poptávka po nich klesá
Děkujeme za pochopení.
J. Moravec 996
Brzy zacne doba elektricka a spalovaky uz nebude nikdo kupovat. Jezdim dva roky ciste na elektrinu a parada. Dnesni elektromobily jsou uz lepsi nez stare spalovaci. Jezdim za 30 kc/100 km. Baterka vydrzi 300.000 km.
V. Václav 053
každej to máme nastavený jinak, já například preferuju když jedu do Crotone v Itálii, že to dám včetně přestávek na tankování za 17 hodin(2000km) -jak dlouho by to trvalo vám? Méně než týden?a že mě to stojí 330/100km no a není to jedno?
V. Kotas
Dá se říci, že to hanění nafťáků, je taková módní vlna, která časem opadne, jako je/bylo tomu u mnohých potravin, jak známe.
No, co k tomu dodat? Příklad:
Jsem sám a sám zůstanu. Tedy proč si kupovat relativně velké 4-5ti místné auto a vozit hmotu takového auta na sólo jízdy? Takové auto je z hlediska ekonomiky nákladů na provoz v poměru hmoty vozu k hmotě toho, co veze za ,,maso", naprosto nerentabilní. Tedy koupím prťavého Smarta s váhou do 600 kg v dieslu pro dva lidi a stejně budu vetšinou jezdit s jedním volným sedadlem... Smart nemá z výroby filtr pevných částic vůbec, poněvadž při spotřebě nafty kolem 3 litrů a obsahu motoru 799 ccm neznečistí prostředí jízdou na 1 km stejně jako větší silná s vyšším obsahem motoru. Čili v dané konstrukci na STK v emisích projde s katalyzátorem v tlumiči od výrobce. Smarta mám z r. 2001 a má najeto přes 300 000 km.
Takže nohy na předním nárazníku, ledviny na zadním nárazníků a pádím krajinou :)
V. Kotas
Každé zboží, tedy i auta, musí mít takovou cenu, aby by prodejné. Takže majitelé, kteří se zbavují aut s motorem na naftu si nesmí myslet, že při tom prodeji zbohatnou a to se týká i majitelů autobazarů.