Palivo je určené například pro supersporty nebo některé motorkáře, ovšem provětralo už peněženku řadě řidičů, kteří si včas nevšimli, co tankují. Běžně dnes po Česku platíme za litr naturalu nebo dieselu kolem 40 korun, za klasické prémiové, tedy vylepšené pohonné hmoty o čtyři až pět korun víc.
Stačí ale chvilka nepozornosti a účet za tankování vyskočí na víc než dvojnásobek. Závodní Racing Fuel 102 plus totiž stojí 95 korun. MOL ho v Česku prodává letos na devíti pumpách.
Číslo 102 vyjadřuje (podobně jako třeba 95 u Naturalu 95) oktanové číslo, tedy odolnost vůči detonačnímu spalování v motoru. Závodní benzin neuškodí žádnému vozu s benzinovým pohonem, ani těm nejstarším fabiím, a podle experta České asociace petrolejářského průmyslu a obchodu Václava Louly se žádný řidič, který omylem natankuje toto palivo, nemusí obávat negativních důsledků. Tedy kromě závratné ceny.