Diskuze
Černí šerifové hlídají mýto
Děkujeme za pochopení.
Bagr
Sabotage
No, pokud by chtel nekdo mytny system vyradit z provozu, tak neni nic snadnejsiho. Staci vterinove lepidlo a montazni pena.
1. Do agredatu se musi doplnovat nafta
2. Kdyz ji nedoplni, agregat prestane fungovat
3. Nadrz je pod zamkem
Z toho plyne, ze staci zakapnout zamek vterinovym lepidlem a jako bonus na chladic agregatu nafoukat montazni penu. Neni to na prvni pohled videt a v okamziku vypadku agregatu je pachatel davno pryc. Pokud je nutne agregat vyradit rychle, staci penu nafoukat do sani agregatu. Celkove si ale myslim, ze takoveto akce nemaji vyznam.
čtenář
Re: Sabotage
Myslím, že ty konstrukce rychle skončí ve sběrnách železného šrotu. Máme tu na to odborníky.
Zdeněk
Zdroje nafty
Podle článku ochranka hlídá "zdroje nafty", konečně to někdo vynalezl.
Andersen
postavte vlastni system
Ja nemuzu pochopit proc nektera ceska firma nenabidla statu zrizeni systemu na vybyirani mytneho. Podle tech zdejsich kritik a nadavek by to nekdo v Cechach zcela jiste udelal lepe, rychleji a radostneji. .
Flasi
Re: postavte vlastni system
Nabídla. I když myslím dráž. Ale byla z tendru vyřazena pro formální pochybení. Stejně jako ti co neodstoupili sami :-).
cekon
Ještě bude legrace
Až se do všeobecného podvědomí dostane to, že tam je nafta .. Každý podzim hlídají zemědělci svoji úrodu (podstatně efektivněji) a každý podzim jim to naši nepřizpůsobiví občané rozkrádají.. Jinak dobře jim tak, na jednu bránu vychází 130 mil. takže je z čeho platit, že ano pánové z Kapsche...
Flasi
Re: Ještě bude legrace
130 miliónů na bránu? Jakpak jste k tomuto číslu asi tak přišel? Vzal jste celkové číslo kolik bude celková cena systému (obě etapy) + 10 let provozu a vydělil jste ho počtem bran (nejviditelnějším, ale ZDALEKA nikoliv nejdražším prvkem systému). A protože by to pořád nevyšlo dostatečně draho, tak jste to raději smazal a podělil znova počtem bran spadajícím pouze do první etapy. Teď to vychází na necelých 130 mil. za bránu a můžeme se zlobit, jak to bylo drahé.
Co dodat?
ctenar
Cehunska BLBOST
Kamiony opotrebovavaji vozovku VIC mimo ty "dalnice" s mytnym.
Za ty miliardy vyhozene za predpotopni system mohlo byt placeni od kilometru KDEKOLIV.Tak by to melo byt. Odometry jsou uz dnes prisne sledovany a postih za naruseni dat je pekne velky.Zavest pulrocni zuctovani odometru pro "domaci" kamiony a pri hranicnich(celni) kontrolach zjistit kolik bylo najeto kilometru a toto vyuctovat.
ctenar
jak tuto idiocii znemoznit
nekolik tuctu albanskych mafianu by dokazalo system narusit tak ze by opravdu kazda brana potrebovala ochranu 24/7.
Ale jak vybrat "odmenu" od dopravcu kteri by tim usetrili??Nemam zkusenost s "vyberem" vypalneho od kamionu ale zda se ze takovi lide na celem svete najdou zpusob.Rozhodne si myslim ze to bude zajimave.A dalsi moznost je ti co nabizeji satelitni system si objednat krach a zruseni tohoto predpotopniho systemu.
Nelde
Cíl této zprávy
Cílem této zprávy je hlavně upozornit možné vandaly a zloděje, že v jakémkoli autě, které jede právě okolo, může být ochranka - tedy něco jako když je na plotě nápis: "Pozor zlý pes". Reálná ochrana to není a ani být nemůže - to by musel být u každé brány 24 hodin denně někdo přítomný - a to by se pěkně prodražilo - skromný odhad je 750 ochránců na plný úvazek (-;
Nelde
"Rada pro řidiče náklaďáků" (-;
Najměte si skupinku lidí, která bude agregáty poškozovat. Stačí třeba zalepit víčko nádrže na naftu, nebo přestřihnout dráty mezi agregátem a branou. Brána je nefunkční a nebudete za její průjezd platit (vaše palubní jednotka s ní nebude komunikovat - jako by tam nebyla). Postih vám nehrozí.
Navíc každá brána dělá v průměru 0,5% výběru mýtného - pár bran způsobí pokles účinnosti výběru a Kapsch bude platit smluvní pokutu. Docela by mě zajímalo, kolik náhradních agregátů má Kapsch k dispozici.
Podle mně je ochrana spíše proti poškození či krádeži nafty než proti krádeži - nemyslím, že by ten agregát šel extra dobře prodat - má přeci jen dost specifický účel a je jich třeba málo. Poškození je však snadné a krádež nafty také.
Flasi
Re: "Rada pro řidiče náklaďáků" (-;
Vyrábět z nafty elektřinu? Inu to je skutečně specifický účel. :-)
Ale jinak nemáte špatný nápad. Takže já budu riskovat vězení a budu si najímat nějaké grázly, kteří mě beztak následně začnou vydírat. A to kvůli čemu? Aby zvládli dočasně poškodit pár bran a já ušetřil pár tisíc.
Poškodit Kapsch? Tak to opravdu nechápu co z toho budou ti řidiči náklaďáků jako mít? Dobrý pocit? Dobrý pocit, že snížili zisk firmě, která jenom dělá to co jí ministerstvo zadalo. Fakt to stojí za to?
FERENC
HOSI Z KAMIONU CTETE POZORNE
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007010401" target="_blank" rel="nofollow">http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007010401
joe
naftové agregáty ?
co na to zelení ? jak to mohlo projít ? co ekologie ?
Flasi
Re: naftové agregáty ?
Co je s ekologií? Jistě, zelení jsou naprostí pitomci, dost velcí na to, aby se bouřili proti řádově desítkám dieselagregátů, když v naší zemi každý moment projíždí desetitisíce aut. Ale nezdá se, že by se chtěli zesměšňovat zrovna na tomhle.