Pondělí 29. dubna 2024, svátek má Robert
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Čínské auto s pověstí plagiátu přichází

V Německu ho zakázali, v Česku bude v říjnu. Na českém trhu se v říjnu začne prodávat terénní vůz Ceo čínské značky Shuanghuan. Jde o první čínské auto, které přichází na český trh. Automobilka už kvůli tomuto modelu čelila obvinění z plagiátorství.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chytrej

6. 10. 2008 8:51
Kdyby šlo o lidové vozidlo tak budiž.

Ono ale jde o auto vyšší kategorie a cena se s lidovou nedá vůbec pojmenovávat. Neumím si představit člověka majícího k dispozici 700 000Kč, jak koupí tuhle nespolehlivou značku. A pokud by byl tak šílený, tak za krátký čas příjde na svou strašnou chybu v servisech při opravách.

Čínský výrobce dělá chybu, že se snaží proniknout na evropský trh s auty vysoké kategorie, ačkoliv relativně levnými. Měl začít u aut skutečně lidových a za nízké ceny a teprve později začít s monstry, jakým jeho auto vlastně je.

U nás je natrhu velmi málo značek levných a sociálně slabším dostupnějších cenově. Ideální trhák by byl auto za 150 000Kč. Z takových aut by skutečně mohla mít Evropa strach. Šly by na dračku.

0 0
možnosti

David

3. 10. 2008 22:57
Držme se rality - tyhle křápy mají úspěch jistý

Podívejte se na jinou branži. Počítače . Acer a Asus jsou proslavené křápy, ale jejich uživatelé je milují, 3-týdenní servis - totálně omámeni láci při nákupu - vychvalují do nebes jako cosi výtečného. Nikdo u těch uživatelů si nespočte, že s ohledem na to, jak značný to je šmejd, vlastně nakoupili proklatě draho. Oba výrobci mají velkohubé reklamy ve stylu "když chcete kvalitu".

Takže řidiči těch čínských křápů určitě budou po čase .... blbé brzdy, vysokou spotřebu benzínu/nafty, ale i oleje a další věci, které vyplavou na povrch ... vydávat za něco úžasného. Protože to nízká cena je připraví o jakoukoliv soudnost.

Žel, na rozdíl od těch počítačů, kdy jejich křápovitost je ztráta jen jejich času a jejich dat, je křápovitost těchto aut, zejména projeví-li se u brzd (prý tam ty slabiny mají), věcí všech.:-(:-(:-(

0 0
možnosti

X

4. 10. 2008 12:58
Re: Držme se rality - tyhle křápy mají úspěch jistý

Brzdy možná, ale na problémy s motorama zapomeňte, protože ty jsou dovážený z Japonska od Mitsubishi, takže motor bude určitě kvalitní!!

0 0
možnosti

V

3. 10. 2008 15:57
fuj!

Tohle auto si může koupit jen hlupák. Jekékoli čínské auto si může koupit jen hlupák. Kvalita, bezpečnost, spolehlivost, použité materiály, smrad od lepidel, neslícované díly.....atd. To, že to na první pohled vypadá jako auto neznamená, že to bude jako auto fungovat. Chtěl bych takový stroj vidět po 4 letech používání.... a co následný prodej - myslíte, že si to někdo koupí? A pokud ano, tak za kolik? za 20tisíc?

0 0
možnosti

Jindra

3. 10. 2008 16:03
Re: fuj!

Jo máte sice částečně pravdu. Ale. U motorek to bylo zpočátku také tak. Výsledek je, že Japonci museli zlevnit a číňani zlepšit kvalitu a vydělal na tom zákazník. To je ta neviditelná ruka trhu soudruhu.

0 0
možnosti

MLOK1

3. 10. 2008 14:07
ZLATEJ TRABANT

0 0
možnosti

Frank

3. 10. 2008 7:25
A gauner Charouz je samozřejmě při tom.

Je zvláštní, proč tento konfident STB nikomu nevadí?

0 0
možnosti

Jindra

3. 10. 2008 16:04
Re: A gauner Charouz je samozřejmě při tom.

Mě vadí i Roko Paroubek.

0 0
možnosti

kmotr58

2. 10. 2008 16:40
konečně bourák

;-) já jsem si myslel, že dnes potkám troubu jenom v loganu, ale ono toho bude víc. Všechny automobilky v Evropě bujují o co nejvyšší bezpečnost svých produktů a hle dovoz být bezpečný nemusí. Co na to evropší všehoznalí komisaři ? Nic, ti mají jiné starosti, např. běhání po městě, kandidování za rudochy nebo lhaní. D1 třes se.

0 0
možnosti

Haui1

3. 10. 2008 13:42
Re: konečně bourák

Nechápu, proč si musím koupit auto, které má deset airbagů i na zadních sedadlech, když vím, že většinu času v něm budu jezdit sám. Proč bych se nemohl smířit s nižší bezpečností za nižší cenu: Ať si každý vybere, co se mu zlíbí. Někdo si uzavře životní pojištění, druhý ne. Je to na rozhodnutí toho kterého člověka. Jen u aut nám EU vnucuje každou kravinu. Za chvíli ani nebude třeba v autě řidič, protože to auto bude řídit samo.

0 0
možnosti

Ivo

2. 10. 2008 12:23
nechápu čemu se kdo diví

Bayerische Motoren Werke AG (BMW) zdvojnásobí kapacitu v čínském společném podniku s Brilliance China Automotive Holdings Ltd..

nejprve se v Číně postaví společné podniky, oni se to naučí a vyrábějí si to sami. V Číně se v r. 2007 prodalo 4,3milionu aut, nejvíce se jich tam dovezlo z Německa. Největší zájem je o luxusní vozy.

0 0
možnosti

Sch.

1. 10. 2008 16:25
Výkon 94 kW z objemu 2,4 l ?

Když jiní už před deseti lety uměli v benzínu 84 kW z objemu 1,5 ? a spotřebu do 5 l na 90 a v běžném provozu ne a ne se  dostat se přes 6,5 l, třebaže u lehčího a menšího auta  ?  Uvidíme jaké budou další verze a testy. Troufám si ale tvrdit, že za deset let kvalita podstatně stoupne.

0 0
možnosti

chachá

4. 10. 2008 0:21
Re: Výkon 94 kW z objemu 2,4 l ?

no nevím, ale Vy si myslíte, že těch 10 čínanů zvládne za 2 a půl litru rýžového vína víc. Vždyť jsou to jen prostí budovatelé socialismu

0 0
možnosti

míla

1. 10. 2008 14:17
prostě to tu zválcují

Zválcují místní a soucední automobilky, že se z toho poondíme. Škodovka padne na hubu a ostatní postupně taky. Už teď nemají odbyt, natož až to zaplaví Čína. Neměla ta Sybyla s Marxem trochu pravdu?

0 0
možnosti

Petr

2. 10. 2008 10:51
Re: prostě to tu zválcují

A co pravopis?

0 0
možnosti

Medvěd E270 CDI

1. 10. 2008 8:53
Třeba Ssanjong z Koreje má motory od Mercedesa

a nikdo se nerozčiluje. To čínské auto má s maximální rychlostí 160 problém, tak pomalu se u nás už dávno nejezdí. A spotřeba takového dvoulitru Mitsubishi s tak těžkou karosérií bude k 14 litrům, to je u nás už dost vysoko. LPG je proto logickým důsledkem, maximální rychlost tím opět poklesne. Se 190 nm dnes dvě tuny nezvednete kavalírským startem, spíše bude to auto mít náturu dodávky. Ovšem lze počítat s dobrou životností, technika je jednoduchá a osvědčená. Já bych si to jistě ale nekoupil, i když mi cestovní rychlost 140 vyhovuje nejlépe.

Pokud jde o kritiku, první Daewo Václava Havla byly spíš pro smích, jako kopie Opla Kadeta už nové dost zastaralé. Dnes jsou Korejci u nás úplně normální zjev.

0 0
možnosti