To jsou kecy! Míchat hrušky s jabkama. Chtěl bych vidět pouze statistiky z trhů, které nepokřivily dotace. To by mě fakt zajímalo.
Statistika je přesný součet nepřesných čísel. V tomto článku to platí na 100%
Vzhledem k tomu, že většina majitelů elektrických aut si už znovu elektrické auto nekoupila vyplývá jen jedno, že to žádná výhra není a že ty počty budou do budoucna spíše klesat, než stoupat.
Do firmy každý rok kupujeme 2-3 nové vozy, převážně nafta. EV pro nás nejsou ekonomicky zajímavé. Ani majitelé se nechtějí otravovat s nějakými elektrovozy. Letos a vloni na podzim jsme kupovali v rámci obměny nové vozy pro majitele, opět nafta třílitry 4x4, špičkové svezení.
Nejlepší svezení poskytuje plně elektrický BYD (splň si sny) případně Leapmotor (vyskakovací motor). Tyto vozy jsou i ekonomicky zajímavé.
Jedině nafta, hloupé je, když výrobci postupují podle svého a nikoli podle přání zákazníka...
Výrobci postupují podle toho, co jim přinese největší zisk. K tomu je nutí akcionáři, aby dostali dividendy. To že chce někdo jezdit formanem TDI za 220 tisíc korun výrobce nezajímá. Nemůže podle toho postupovat.
Svojí Octavie II 1,9 TDI se nevzdám, dokud bude dýchat
Hlavně jestli to udýchají ti, co jedou za vámi. Upřímně, když jedu za starou oktávkou TDI, musím obvykle zapnout vnitřní okruh ventilace.
Ta poslední věta v článku odpovídá celkovému obsahu: "Automobilky jsou také hrozbou pokut motivovány prodávat zelenější vozy."
Šitnere, co je to za blbost? Oběhni si pár prodejců aut. Si to opsal někde v Evropě ten článek? Ale i tam to není jak to líčíš!
“Pozvolna” - to je to nejdůležitější slovo v nadpisu