Diskuse k článku: Etiopské aerolinky i Čína zastavily po tragédii provoz Boeingů 737 MAX 8

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 6
  • Poslední: 11.3.2019 18:03
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Podešva 11.3.2019 18:03

Takové věci se stávají. Obvykle je chyba v provozování letadla, ne v letadle samém. Číňani se z toho snaží vytlouct politický kapitál.

K. Jež 11.3.2019 13:09

Naprosto zbytečná smrt v důsledku honby za ziskem. V 21. století jsou dostatečně vyspělé technologie, aby prostor pro cestující byl součástí kapsle, kapslí, které by v případě takovýchto selhávek se prostě oddělily a snesly se na zemi, či na vodu. Jen by to prostě bylo těžší a tedy méně pasažérů a menší zisk. Stačí přijmout nějaký standard, kde by toto bylo u nových letadel striktně vyžadováno a počet mrtvých klesne na jednotky.

P. Hosek 11.3.2019 13:06

To, ze Cina po teto nehode odstavila tento typ letounu neni nic co by se melo kritizovat. To je normalni a naprosto spravne. Nevim/nevime kolik techto B737 se prodalo a kolik je v soucasne dobe v provozu. Co je na cele veci zajimave, ze tyto tragicke nehody se odehraly v oblasti (Indonesia, Etiopie, etc.) kde se v poslednich letech odehravaji vojenske akce a nebyl bych prekvapen, ze tento cin byl ( to se dodatecne zjisti ) zamerne motivovan uplne z jine strany. Nesmime zapomenout, kdo osetruje a provadi servisni sluzby na techto strojich. Jsou to mistni lide a provest zamernou sabotaz temito zamestnanci je velmi neni nic sloziteho. Ano, je to v tomto okamziku ciste spekulace z moji strany, ale nic se neda vyloucit. Mimo jine, jak je nam znamo, tovarna v Seattle uzavrela velke kontrakty na desitky stroju, ktere budou dodany do teto geograficke casti sveta. Tady neco nesedi.

V. Loula 11.3.2019 10:22

Myslím, že pokud na nově zaváděném modelu byt uspěšného letadla B737 se stanou dvě podobné havarie, tak je logické, že do vyšetření příčin je tento model uzemněn. To není hysterie typu Huawei, to je reakce na dosud nevysvětlené nehody, které stály stovky životů. Možná ten model B737 je v tom nevině, ale to musí ukázat vyšetření příčin.

A. Devátý 11.3.2019 10:11

Ticho po pěšině? Kdyby to byl ruský stroj, byla by tady rušná diskuze.

S. Nováková 11.3.2019 13:01

Fňuk...

Najdete na Lidovky.cz