Diskuse k článku: Jedna za víc než 100 milionů. České dráhy vyhlásí obří tendr na 65 lokomotiv pro nové vlaky

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 9
  • Poslední: 10.8. 2019 22:12
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
B. Berlinski 9.8.2019 12:43

Stroje prodraží i to, že už mají v povinné výbavě systém ETCS – evropský zabezpečovač, který umí v krizové situaci převzít řízení vlaku :) To má i Beeing a taky se jim to prodražilo

V. Kříž 9.8.2019 11:48

kolik máme u nás kilometrů tratí, na kterých se uplatní - na naše poměry - šílená rychlost? stejně za chvíli, kvůli nepozorným či arogantním řidičům automobilů bude muset vlak před každým přejezdem jet třicítkou...

S. Trolljegeren 9.8.2019 11:54

Zkuste přemýšlet jinak než typicky česky omezeně na svůj vlastní dvoreček.

Sice máme koridory na 160 km/h, to ale neznamená, že nebudou moci být lokomotivy využity na relace Berlín, Drážďany, Hamburg. A právě takové nasmlouvané vlaky mohou mít v podmínkách vyžadovanou vyšší rychlost, než zvládáme nyní.

V podstatě by tomu odpovídalo i plánované nasazení na tratě Praha - UNL - DC.

V. Kříž 9.8.2019 17:17

Jsem omezený na svůj dvoreček, příteli, pokud by lokomotivy nekupovaly ČD ale soukromý dopravce, rád ho pochválím. on by to totiž kupoval za vlastní peníze, kdežto tyto stroje platí z našich peněz vysoce prodělečné státní dráhy a když je to z cizích peněz, to se to nakupuje a štědře platí, zvláště, když nemusejí skládat účty z toho, jak se vynaložené peníze vracejí či snad dokonce vydělávají.

S. Silný 10.8.2019 9:10

Než napíšete další blbost, tak si aspoň nejdřív zjistěte fakta.

https://byznys.ihned.cz/c1-66562290-ceske-drahy-loni-zvysily-zisk-o-200-milionu-prispela-hlavne-nakladni-doprava

V. Kříž 10.8.2019 21:52

než někoho nazveš blbcem, zkus si přečíst https://e15.cz/...jako-skupina-jsou-v-zisku-1185385 -

předloni 2 miliardy ztráta, , vloni 156 milionů zisk, to budou desítky let, než těch 6,5 mld splatěj a ty mašiny budou dávno ve šrotu

S. Silný 10.8.2019 22:12

Pán nejen, že nedokáže uznat chybu, ale ještě k tomu si dedukuje zcestné závěry. Blbcem jsi se nazval sám, nic takového jsem nepsal.

S. Silný 9.8.2019 12:22

Četl jste vůbec článek?

A. Rente 9.8.2019 9:18

Jak říkal Michael Collins, když sám kroužil kolem měsíce a čekal na návrat Armstronga s Aldrinem: "Snažil jsem se nemyslet na to, že mou loď sestrojil ten, kdo nabídl v soutěži nejnižší cenu."

Najdete na Lidovky.cz