Diskuse k článku: Nejznámější strojvedoucí v Česku to balí. Kopťár končí na sociálních sítích, důvod neprozradil

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 11
  • Poslední: 12.2.2019 19:59
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
V. Kusý 12.2.2019 19:59

Teď v TV nějaký chytrolin "od dráhy" navrhoval trestat fíry za překročení pracovní doby pokutou 100 000. To se lidí za to žebro pohrnou, až hrůza.

K. Jež 12.2.2019 19:56

Třeba jenom dostal rozum. Normální lidi na síti nejsou.

V. Kusý 12.2.2019 15:56

A víte, že se mu ani nedivím? Fírů je nedostatek a bude hůř. Ať se stane co se stane, vždycky za to může fíra a nikoliv ti, kdo tvoří blbé předpisy. Nemluvě o tom, že lidé jsou čím dál hloupější, poněvadž jsou "chráněni" tím, že za ně někdo myslí, ale tím je zároveň zbavuje chuti a schopnosti myslet sami za sebe. Jak píšu, bude hůř.

Š. Hašek 12.2.2019 15:16

Nejznámější???? Znamená co?

Aha. Lidovky.

A. Trick 12.2.2019 14:50

S velkým humbukem práskl dveřmi u ČD a s velkou slávou byl přivítán u Žlutého Spasitele. Jenomže pracovní podmínky jsou u ČD lepší. Žlutému Spasiteli na podzim shořely tři lokomotivy kvůli nedostatečné údržbě a strojvedoucí se občas bojí s neudržovanými lokomotivami jezdit.

Š. Hašek 12.2.2019 15:02

Budete blízko pravdy.

V. Kusý 12.2.2019 16:43

Pane Bašku, věříte člověku, který si jako nicky dává jména významných železničních konstruktérů, ačkoliv jeho nick by měl být "Nicka". Nebo Serjoža Trofimov. Soudě podle toho, jak kope do soukromých drah (ač občas právem), bych soudil na odboráře nebo bafuňáře, což jedno jest :-)))

V. Kusý 12.2.2019 16:44

Omlouvám se za tablet, pane Hašku.

A. Trick 12.2.2019 17:03

Já soudím, že jste blb. Můžete popřít to co jsem napsal?

V. Kusý 12.2.2019 18:18

Tak suďte. Můžete vy dokázat, co jste napsal? A že kradete jména, která vám nepřísluší je pravda. Já si taky neříkám Artur Koppel.

Š. Hašek 12.2.2019 14:44

Není divu. Teď nemyslím ksichtsítě.

Pana Kopťára neznám.

Ale je jisté, že pokud každý strojvůdce vydělává na několik "sledovačů a mudroprdů jeho činnosti", berou mu mzdu ........ pracují tři hodiny denně a jediný úraz může být horký kafe na papírech. Kdys jich byla polovina a pokyny byly telegrafem. Pak to zamrzí i zapálence. Zkráceno, zjednodušeno.

Něco malinko o tom vím, nebyl jsem tam čtyřicet hodin/dní. Byl jsem tam čtyřicet let. Furt.

Ty odebírače mzdy nemyslím jen na ministrstvu dopravy! Nejsou myčky vozových záchodů na odstavných nádražích. Nemusí vykazovat světonázor ani tělesné detaily. No nic.

Najdete na Lidovky.cz