Diskuse k článku

Nová Octavia dorazí už letos. Bude dospělejší, robustnější a mnohem lépe vybavená

Škoda Octavia čtvrté generace se představí v závěru letošního roku. Bude dospělejší a mnohem lépe vybavená než nynější provedení. Že do uvedení vozu zbývá jen několik měsíců, naznačuje čím dál častější výskyt maskovaných prototypů na silnicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Dřevojan 26.6.2019 10:29

Vylepšení á la iPhone. Posunutí tlačítka, páčky o 5mm jinam.

P. Skála 7.6.2019 18:49

Co takhle dát do toho motor?

M. Krátký 7.6.2019 11:06

Anarchie vzkvétá mílovým tempem - ta veškerá "úžasná" vylepšení z posledních 5-8 let je jen tragickým nepochopením - viz denní svícení, snadná záměna přední blinkny se světýlkem do zatáčky - obzvlášť na kruháku, přední blinkny uprostřed auta, dotykovej displej s milionem možností surfingu a nevěnování se řízení a další matoucí zvěrstva - tečka cz

V. Kotas 7.6.2019 12:48

Tak jest.

D. Němec 7.6.2019 13:06

To přisvicování do zatáček už je staré známe, to už by nemělo nikoho zmást. Já to měl ve Fábii už v r. 2008. Od té doby to mám ve všech svých nových autech.

P. Kopáček 7.6.2019 9:49

Tetelící se blahem budu dál jezdit ve své dvacetileté Felicii, na níž mám najeto 160.000 km, protože NIC NOVÉHO nemůže být spolehlivějšího a lepšího než to původní. Pokrok tkví v jednoduchosti a nová Octavia opět bude obsahovat řadu "genialních" asistentů, kteří budou zákazníkům tahat jen peníze z kapes. Všichni zapomenou couvat, rozjíždět se do kopce, o jízdě s přívěsem ani nemluvím, zato bude stačit najet na vyplivnutou žvýkačku, aby došlo ke katastrofě systemu...

Škodovko, škodovka, kam ses to dostala?

D. Němec 7.6.2019 13:15

Dostala se na úroveň těch nejlepších značek. Ten asistent rozjedu do kopce je fajn... Spoléhám se na něho. Ani start stop systém není špatný. Plně ho využívám.. Taky je dobré mít ty parkovací asistenty mám ve předu i vzadu. Ale .... i tak se něco stalo...:))))))))))))

M. Šurgot 7.6.2019 20:01

Nastesti tech, co dodnes jezdi ve dvacetiletych Feliciich, kvapem ubyva.... :-)

Nevim jak Vy, ale dvacetilete Felicie pouzivaji remeslnici jako nejvice znicene soumary na prevoz materialu, mladi jako motorizaci za “pět pětek”, duchodci, kteri nemaji na, anebo nechteji, novejsi auto z bazaru,a nakonec, bohuzel, nejruznejsi “socky”...

Vase tvrzeni, ze Felicia je super a ostatni, modernejsi produkce uz nestoji za nic, odrazi spise stav Vasi prazdne penezenky, nez realne hodnoceni automobilu ..... :-) :-)

P. Kopáček 7.6.2019 21:03

Nebudu Vám Vaše domněnky vyvracet, ale raději budu jezdit slušnou udržovanou Felicií, a peníze, za něž bych si koupil třeba novou škodovku (měl bych na ni, tzv. "socka" opravdu nejsem, spíše starší pán, co se dotýká šedesátky), raději použiji smysluplněji na renovaci oldtimeru, který mi přináší radost. Tu by mi nové auto nedalo. Udřený řemeslník nejsem a v dobách, kdy se národ rval o Favority, jsem jezdil Mercedesem W123 nebo Fordem Scorpio. Přeji hezký večer!

A. Bureš 7.6.2019 9:05

Už tam běžim, zůstanu u svýho 25 let starýho kadilaku, kde je ticho, že slyšim tikat hodinky. Až se němci naučej dělat auta, tak ať se ozvou.

A. Lisovský 7.6.2019 7:52

Nebebt VW tak Škodovka dneska vyrábí tak akorát náhradní díly pro favority a motory do sekaček.

V. Kotas 7.6.2019 8:16

Ale lidové auto nevyrábí.

R. Kubát 7.6.2019 21:23

Což se jí (VW) podle mě vymstí hned, jak přijde další krize. Ono už dnes, v době rekordní prosperity, roste prodej Dacií rychleji, než prodej Škodovek.

J. Jurax 7.6.2019 12:24

Nebo Renaulty nebo něco japonského či korejského ... podle toho, kdo by zainvestoval ...

V. Kotas 7.6.2019 6:04

To tedy znamená, že bude tak povedená, jako byla ta jedničková se 100koňovým naftovým motorem ? A samozřejmě nepřeplácaná zbytečnou elektronikou ? To především lidi zajímá. Litrovej tříválec do takovýho auta nepatří !

A. Lisovský 7.6.2019 7:53

Jinými slovy, má být stejná jako auto před 20 lety?

V. Kotas 7.6.2019 8:15

Nic takového jsem nenapsal.

J. Jurax 7.6.2019 12:47

Nikoli.

Jak Vás to napadlo?

A mimoto tříhrnkový litr by do Octavie nenapadlo strčit nikoho soudného, nebýt rudozelených euroblbečků s jejich emisním šílením.

A elektronika - je-li přes ni někdo fajnový šmekr, nechť má tu možnost. Mně nevadí a co mám, využiju, ale umím i bez ní.

Ale nechť má možnost i ten, kdo chce auto, navíc levnější, a ne pojízdný počítač, k jehož optimálnímu nastavení a ovládání je třeba experta a stostránkový manuál.

Soukromě soudím, že řidič má umět řídit i bez elektroniky. Aby se bez asistenta uměl rozjet do kopce nebo zaparkovat a koukat po značkách.

R. Kubát 7.6.2019 13:47

Vysvětlete prosím vaše obvinění "rudozelených blbečků" . Tříválec 1.0 TSI má 109-114g CO2/100 km a čtyřválec 1.5 TSI má 119-124 g CO2. Čtyřválec 1.6 TDI má 109-111 g.

Nejnižší emise CO2 má G-TEC (96 g) , ten ale z Škodovka nějakého důvodu prodávat nechce (kdyby chtěla, tak by tuto verzi nepohřbila základní cenou skoro 600 tis.).

Hodnoty CO2 jsou přibližně stejné a motory splňují stejnou normu.

Není to spíš tím, že pokud by ten litr nebyl v nabídce, tak by Octavia začínala na docela tučné cenovce 483 900 Kč za liftback a kombi by stálo v základní výbavě více než 0,5 milionu (518 900 Kč)?

P. Kopáček 7.6.2019 15:57

Osobně si myslím, že podrobnosti o emisích nikoho, kdo si kupuje nové auto, nezajímají. Alespoň jsem nikoho takového ještě nepotkal. Osobně by mi bylo fuk, zda moje emise mají hodnotu 100 nebo 300g. Litrový motor do auta velikosti Ostavie je hloupost. Ten má pohánět šicí stroj nebo mixer. Motory Octavií by měly začínat na cca 1500 ccm. Za chvíli to bude půllitr jako u Jawy 500 OHC, ale z každé strany budou dvě turba. To je přece ubohost!

R. Kubát 7.6.2019 21:20

Někdo to řeší. Jsou i lidé, kteří si kupují elektromobily, aby měli pocit, že méně škodí přírodě. Což je hodně sporadické, v místech s hustým osídlením (ve městech) BEV přínos má, to se podle mě nedá zpochybnit.

Můj příspěvek ale především vyvracel, že by Škodovka dávala do Octavie litrový motor kvůli ekoteroristům. Jsem pevně přesvědčený o tom, že ho nabízí proto, aby mohla prodávat levnější Octavii. Litr je prý oblíbený tak, že ho nestíhají vyrábět.

Ekoteroristům nefandím, to ale nic nemění na tom, že minimálně do roku 2021 by mohla mít Octavie základní motorizaci 1.5 TSI. To, že Škodovka nabízí i motor s menším objemem, je čistě obchodní strategie automobilky.

P. Kopáček 7.6.2019 15:53

Ano, mohla by mít variantu na úrovni roku 1996, jeden zážehový motor, tu nejobyčejnější výbavu - a to by oslovilo spotřebitele, kteří nechtějí zoufalosti dnešní doby.


Premium

Ekologický experiment, který nevyšel. Billa ruší papírové tašky

Ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

V posledních letech velké obchodní řetězce jeden po druhém zpoplatňovaly, později i rušily igelitové tašky, které...

Premium

Sex je snadno dostupný, ale nevěra ještě není důvod k rozchodu

Psychoterapeut Jan Vojtko | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Tolerance je podle něj jen povýšenecký postoj k druhému a vytváří korupční prostředí, proto do partnerských ani jiných...

Premium

K jídlu suchý chleba, místo chráničů molitan. Zpověď Pastrňákovy mámy

Marcela Ziembová, matka Davida Pastrňáka | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Příběh jak z hollywoodského filmu. Marcela Ziembová je máma hokejové hvězdy světového formátu Davida Pastrňáka, kterému...