Diskuze
Parkovací zóny vytlačily auta k obchodním centrům. Zličín stání zpoplatní
Děkujeme za pochopení.
J. Novák 567
Ale vždyť vidlákům, kteří jezdí do Prahy, nic nebrání v tom, aby jezdili autobusem či vlakem. Dělá to tak hodně vidláků v okolí zahraničních metropolí, tak proč by to nemohli dělat čeští vidláci? Jinak pro všechny: Mám ještě jedno volné stání v podzemních garážích v P-4. Za 1000,- Kč měsíčně klidně pronajmu i na občasné parkování!
Pořád se neřeší zásadní problém. Místní (rezidenti) si koupili a kupují automobily bez toho, aby měli pro ně zajištěno své soukromé místo na parkování a zabírají veřejná místa, která by měla sloužit k dopravní obslužnosti. Dokud se tato záležitost nedá do pořádku, budou parkovací zóny je přesunutí problému na někoho jiného, ale nic se nezmění, dopravní obsluha bude kolabovat a Praha bude rozesílat pokuty v největší části mezi mezi městskými částmi. Místo všude něco stojí, v Praze obzvláště, nelze spravedlivě požadovat, aby parkovací místa byla zadarmo pro místní ani cizí.
J. Novák 567
Jak si představujete "zajištěno své soukromé místo na parkování" u rezidentů? On to totiž až zas tak není problém. Pokud zaplatí příslušný poplatek, tak přichází v úvahu vyhrazení určitého státní s označením reg. zn. onoho vozidla. Pravda, je to dost drahé, ale pak by bylo možné třeba hovořit o "sourkomém místě". Jinak nic nebrání tomu, aby si lidé pořizovali garáže, stavěli si parkovací domy atd., pokud si tedy k tomu pořídí také vhodný pozemek.
Jó když vidím ty reklamní cedule: "Bydlení v přírodě, do centra 15 min." tak si říkám, jestli ty kavky mysleli i na něco jiného než na ten vysněný domeček.
J. Lepka
Česky, prosím. I když lze pochopit. co myslíte, kavky myslely. Na rozdíl od magistrátních činovníků, u kterých je tato činnost evidentně v útlumu.
Možná by nebylo od věci dynamickému duu Krnáčová - Dolínek uspořádat seminář s výkladem pražských specifik.