Diskuze
Za rychlodráhu na letiště připlaťme tři miliardy. Jinak ji nepostavíme, říká Ťok
Děkujeme za pochopení.
Hm, nebylo planovano Metro dal z Motola a EU na to nechtela prispet ? Tak proc jsme nestaveli sami bez milodaru z EU a byl mensi Kocourkov ? Mohlo to byt hotovo behem nekolika let. Tonda uz tam byl !
J. Lepka
Panebože, z toho člověka padají perly, co výrok to skvost. Kdyby Babiš myslel hlavou, uloží mu hlasový klid.
P.S. Tři miliardy. Kolik by to bylo taxíků zdarma k letence ???
A nestačila by odbočka ze zastávky Praha Ruzyně na letiště ? Z Masaryčky to dnes je v zastávce Ruzyně za 24 minut, tak na co další drahou rychlodráhu ? Na Kladno je to z Masaryčky hodina. Kam tak stále spěcháme ?
Nestačila. Současná trať Praha - Kladno byla vyprojektována před 150 lety. Takže samá zatáčka, neelektrifikovaná jednokolejka. Už dnes je hustota provozu na hranici možností. Křižování v každé druhé stanici, tudíž první zpožděný vlak zpozdí další a další.
P. Smutný
Spojení na letiště se plánuje už od r.1952, uvažované prodloužení do Kladna od r.1956. Tedy 60 let plánů ....
V. Sochaci
A kdo bude na letiště jezdit drahou,To by tam museli být nosiči kteří budou vyndávat bagle a nosit je k proclení.A kolikrát tam vlak pojede?Ve všech větších městech bud taxi nebo velkoprostorové busy . Že by další tunel Blanka ?
Copak 3 GKč - to je čurda.
Ale to, že potřebné spojení, o kterém se žvaní už přes 20 let bude potřebovat k postavení nejméně dalších 8 let ("pokud všechno půjde dobře"!) - TO by nás mělo zajímat! TO znamená, že máme zákony na dvě věci. A nemůžeme se vymlouvat na EU, ty zákony, které umožňují obstrukce každému, kdo má do řiti díru, jsme si dali v 90. letech sami.
a nedržíte se příliš při zdi, pane Ťoku? Vaši kamarádi mají ještě málo. Kolikrát za život občan jede na letiště, tak ať má koleje pěkně ve vatě.
P. Smutný
Pěkná demagogie. Viděla jste vůbec, kolik turistů se denně plouží z metra Veleslavín a přecpaným busem 119 jede na letiště? To je přece ostuda....
Kladno žádnou rychlodráhu nepotřebuje. Je to pouze dojná kráva pro šmejdy jako je Ťok. Důležité je spojení na letiště, které zazdili Bémovi kumpáni. Dá se ale dobudovat. Z Nádraží Veleslavín je to na letiště zhruba 4km. Z Petřin a zastávkou na Dědině asi 5km. Navíc polovinu této trasy by šlo zvládnout povrchově. Kdyby o téhle věci nerozhodovali státní ouředníci a mafiáni všeho druhu, dá se to postavit za 2 roky a s podstaně menšími náklady.
Však to taky žádná "rychlodráha" nebude - co s rychlodráhou na 4-5 km?
Kladno potřebuje fungující železniční spojení na Prahu. Totéž potřebuje letiště.
IMHO stačí spojení na Veleslavín, kde byla stanice metra už projektována jako přestupní na železnici na letiště. Když ji otevřeli bez ní, mohli jsme se uřehtat, že tam letiště poslalo nosiče kufrů, aby pomáhali cestujícím po pevném schodišti, zatímco eskalátory jely do... nikam.
A zrovna tak by se klidně mohlo pokračovat dál po povrchu, v exponovaných místech lehkým protihlukovým tubusem, když je průsvitný, dělá noční průjezd vlaku zajímavé efekty a funguje jako světelně-mobilní skulptura. Ale když jsou na Praze 6 tak hákliví...