Diskuse k článku: Radní děsí obchvat obchvatu. V Praze se začíná objevovat jiná varianta okruhu

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 88
  • Poslední: 3.2.2019 9:57
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
H. James 31.1.2019 22:23

Suchdol by měl magistrát nechat "vyhladovět".

Neposílat ani o korunu víc, než ze zákona musí, osekat dostupnost MHD na minimum, stejně tak údržbu komunikací, osvětlení, atd...

Šprajc oplatit šprajcem, když se suchdolští bouří proti okruhu, o jehož plánované výstavbě vědí X let.

V. Kotas 3.2.2019 9:57

Ono by stačilo rozkopat silnici u plavební komory na Podbabě a zavřít další komunikace. Aby museli až na okruh k letišti.

P. Pecler 31.1.2019 19:25

počítám, že další obchvat prahy povede, přes polsko, německo a kolem brna.

J. Pražák 31.1.2019 17:30

Zase lži autora i radních a zastupitelů. Okruh v "krátké" variantě "J" by pouze převedl dopravu do jiné části Prahy. Nebyl by to silniční okruh kolem Prahy, ale Prahou. Návrh této trasy je z r. 1938, kdy byla Praha daleko menší. Okruh ve var. Ss (delší) by nebyl o desítky km dál, ale o cca 6 km (kde to ten "novinář" zjistil? Nemá po ruce mapu? Nebo si spletl měřítko?). Tato trasa by spojila 9 satelitních měst okolo Prahy - Kladno, Boleslav,.... a zamezila by vjezdu tranzitní dopravy do města.

Jistí bývalí politici mají nakoupené pozemky v okolí trasy J a chtějí je zhodnotit. Proto prosazují nesmyslný návrh, který nikdy nemůže získat EIA a tedy ani územní rozhodnutí.

H. Omar 31.1.2019 17:34

Jste ze Suchdola?

J. Pražák 31.1.2019 18:07

Nejsem. Jste z Arábie?

M. Konečný 31.1.2019 19:54

Tak řekněte, kdo jiný než Suchdol má zájem na zamáznutí kratší trasy.

Ledaže jste skoupil pozemky u té delší trasy. Takhle to přece bylo v Plzni kolem vrchu Valík.

Problém se zjednodušil, protože jednak soud definitivně a jednak by na nevytýčené trase protestovalo dvacet obcí a řada "Havránkových".

A auta by dál radostně jezdila centrem Prahy.

J. Pražák 31.1.2019 20:31

Na levém břehu Vltavy (Suchdol) by tunel musel být až k Horoměřicům a rychlost z odvětrání více než 90 km/hod, aby se docílilo rozptýlení imisí. Daleko horší situace je na pravém břehu.

"delší varianta" je levnější - kvůli mostu, a tunelům,.., a odvede tranzitní dopravu od Prahy.

Máme zákon 184/2006 Sb. v platném znění (vyvlastňovací). Ten za Havránkové nebyl. Jednodušší určitě bude umístit okruh dál od Prahy, kde je menší hustota obyvatel. Kdo ví něco o stavebním řádu, tak je mu jasné, že varianta J je neprůchodná. Dnes už nejde vše zařídit jako za socíku "jménem republiky". Vyvlastnění za náhradu, příp. odkup asi bude třeba u všech variant.

V tomto vlákně jsem dal odkaz na zajímavý web, kde je problém podrobně rozebrán. Podívejte se na ty prezentace.

P. Harabaska 1.2.2019 8:04

S pozemky v okolí tunelu Valík jižně od Plzně nakonec kšeftovala jedna realitní společnost z Hamburku. Restituenti jí pozemky rádi prodali, ona je také ráda dále prodala mnohonásobně dráž.

V. Kotas 31.1.2019 17:51

Spojovat jmenovaná města je možné, ale to už nebude pražský okruh, kouknou se na mapu, kde jsou hranice Velké Prahy. To bude středočeský okruh.

J. Pražák 31.1.2019 18:09

Zde máte spoustu zajímavých info.

file:///D:/OS/D%C3%81LNI%C4%8CN%C3%8D%20OKRUH/Prazsky%20vnejsi%20okruh%20a%20jeho%20dopady%20na%20severu%20Prahy.html

V. Kotas 31.1.2019 18:43

Tak jinak - kdyby novodobí svazáci pokračovali v tom, co bylo naplánováno a připraveno, tak ten okruh stál a byl v provozu před 20roky. Holt to bylo " komunistické ", tak se to muselo zastavit.

J. Pražák 31.1.2019 19:16

Napřed si něco nastudujte a pak pište. Zatím píšete nesmysly. Nyní chtějí stavět okruh "Jů ve stopě navržené před 80 lety, kdy byla Praha pooloviční. Tenkrát by okruh šel okolo Prahy, dnes již Prahou.

Návrh ze 60. let je obdobný dnešní variantě Ss.

Máte to i s obrázky v odkazu.

V. Kotas 31.1.2019 20:30

Proto je to také pražský okruh.

J. Pražák 31.1.2019 20:32

Tušíte, že je rozdíl mezi městským okruhem a silničním okruhem? Jsou to 2.

V. Kotas 31.1.2019 20:44

Já jo, ty ne.

R. Novak 31.1.2019 22:06

Na váš disk se nikdo nedostane.

Takže si to můžete nechat.

V. Kotas 31.1.2019 17:54

EIA si strč za klobouk. Stavět by se mělo podle původních plánů a za podmínek z té doby.

J. Pražák 31.1.2019 18:11

Asi žijete v nějaké totalitní diktatuře a patříte k "vládnoucí třídě". Dnes ještě u nás máme zbytky právního státu, takže EIA je podmínkou územního rozhodnutí a to je podmínkou stavebního povolení.

V. Kotas 31.1.2019 18:39

EIA je bu ze ra ce. V původních zemích EU, stavěli vše bez těchto omezení, takže by bychom to měli mít za stejných podmínek.

J. Pražák 31.1.2019 19:14

No vy jste "expert".

P. Harabaska 1.2.2019 8:06

Dnes se každý pab*b zaklíná totalitou, když mu něco nejde pod fousy.

T. Dolezel 31.1.2019 18:12

Proc se vubec ten sever musi stavet. Mnichov na jihu tez okruh neuzavrel, protoze nechteli kacet ty lesy a premostovat Isar. Ja bych ten sever vubec nestavel.

J. Pražák 31.1.2019 18:30

Na severu není jediný most. Náhražkou je tunel Blanka.

Např. přejet ze Staré Boleslavi do Kladna je problém.

V současné době je absurdní situace v tom, že se části vnějšího okruhu používají po cestě po Praze. Najede se tak 3x více km, než kdyby byl dostavěn vnitřní okruh.

P. Harabaska 1.2.2019 8:07

Však to tam také podle toho vypadá. Všechno jede na Donnersbergerbrücke.

R. Novak 31.1.2019 22:14

se silnicí 101 se v obchvatových trasách v dlouhodobých horizontech počítá jako tangenciální spojnicí navazujících dálnic, až nebude stíhat městský ani vnější okruh.

F. František 31.1.2019 16:56

Když prostě bez Prahy ani ránu. Všechno musí jít přes Prahu. Více pravomocí i peněz krajům, krajským městům ať se se vším nemusí do Prahy. Rozdělit úřady Praha, Brno, Ostrava. Středočeský kraj ať má sídlo třeba na Kladně nebo v M. Boleslavi. Všechno chcete mít centralizováno v Praze a pak to tak dopadá. Ale v tom je ten problém že právě Praha z toho žije no, že? Z toho kancelářského průmyslu, velmi dobře placeného. A taky srovnejte prachy ať berou za stejnou práci tolik co v Praze i v jiných regionech. Lidé se tam přestanou houfně stěhovat za prachama. Dneska chce být každý jen v kanclu u PC... brát 100 tisíc a nohy na stole .

M. Mikulec 31.1.2019 17:08

Navíc hlupáci ze zahraničí si spojují Praha= Česko. Kdo nemá pražskou adresu, jako by nebyl. Lidé se tam jezdí zdaleka upalovat, aby je snadno našla masmedia.

M. Konečný 31.1.2019 20:03

Aneb zpověď českého (nebo Moravského) nenávistného xenofoba.

P. Novák 31.1.2019 15:07

Postavte obchvat Prahy následujícím způsobem. Z Plzně do ČB, z těch potom někam k Jihlavě, dál k PArdubicím a potom Liberec, Ústí a zpět Plzeň. Navažte dálncie na Ostravu, Vídeň, Regensburg a na nějako Prahu se můžete tak akorát.

Najdete na Lidovky.cz