Diskuse k článku: Už tak dobré auto Škoda ještě vylepšila, píše svět o nové Octavii

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 14
  • Poslední: 22.12.2012 14:14
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
R. Bican 22.12.2012 14:14

...

Škoda je dobré auto...? Ani zadarmo ne...!

j. kříž 14.12.2012 18:10

je hezká není to žádná revoluce ale vývoj

R. Doubravský 16.12.2012 12:40

Re: je hezká není to žádná revoluce ale vývoj

Pěkná ... jako manželka: uspokojí, ale nenadchne.

R. Pecho 14.12.2012 9:43

S Oktávkou II, jsem měl ty nejlepší zkušenosti.

   Spotřeba malá, poruchovost nulová, místa všude háfo. Tvary sice konzervativní, zato neokoukatelné! 

   A tuhle novou - prostě chci! Hranatej design se vymyká průměru, třeba to zpětný zrcátko je prostě kulervoucí! Před takovým designem klobouk dolů. Je to krásná kára. A ve spojení s německou a českou kvalitou určitě chyby mít nebude.

   Palec nahoru!!!

S. Silný 13.12.2012 10:32

VW

"Týdeník Focus ho srovnává s ostatními modely koncernu, které jsou prý oproti české „dceři Volkswagenu“ zoufale nudné."

Mně přijde např. Scirocco jako jedno z nejhezčích aut, co se v současnosti vyrábí. Celkově udělal VW v designu velký krok kupředu.

M. Talský 13.12.2012 11:19

Re: VW

Der Golf je taky moc hezký. Pasat CC, dlouho jsem neviděl nic tak hezkého. Phaeton .. No nevím kde je ta nuda

S. Silný 13.12.2012 11:24

Re: VW

Přesně tak. Pasat CC je opravdu skvostný kus designu.

Je pravda, že dřív měl VW disign dost nudný, ale to je už dávno minulost.

L. Gryc 13.12.2012 10:09

Panoramatická střecha

Mám a dle mého úsudku je to asi nejzbytečnější investice do auta ( možná tak solární s ventilací na větrání interiéru v létě při parkování ). Za ty prachy si raději přiobjednejte cokoliv jiného.

P. Junek 13.12.2012 8:32

bože

4,5 roku jsem se těšil až to neuvěřitelně nedotažené a špatné autíčko octavia II přijde z firmy. Simply never!!!

J. Klíma 13.12.2012 21:48

Re: bože

jezdil jsem dvě a spokojenost byla...

J. Tolman 13.12.2012 7:59

Připomeňme si: Škoda oslavila 20. výročí spojení s Volkswage

16.04.2011  Jedna z nejúspěšnějších fúzí v automobilové historii slavila 20. narozeniny. Oslavy se nesly ve znamení toho, že by ke spojení Škody a Volkswagenu nemohlo dojít bez politických změn, k nimž před 20 lety došlo. Na oslavy do Mladé Boleslavi přijela celá řada významných osobností v čele s prezidentem republiky Václavem Klausem, velvyslancem Spolkové republiky Německo Johannesem Haindlem a předsedou Senátu ČR Milanem Štěchem. Tehdejší předseda české vlády Petr Pithart a především tehdejší ministr průmyslu České republiky Jan Vrba ale bohužel pozváni nebyli, přestože to byli oni, kdo spojení pomáhali realizovat.  Namísto nich se v Mladé Boleslavi objevili bývalí ministři Dyba a Grégr.

Slavnostní náladu poněkud pokazilo nepravdivé tvrzení českého prezidenta Václava Klause, že to byl on, kdo rozhodoval o tom, zda se partnerem pro Škodu stane Volkswagen či Renault. Přitom to byl právě on, kdo se tehdy všemožně snažil prodeji Škody Volkswagenu (ale i Renaultu) zabránit jakožto rozprodávání "českého rodinného stříbra". Pro Škodu bylo štěstím, že svou snahu o českou cestu privatizace Klaus prosadil až později, takže se prodej velkých firem zahraničním strategickým partnerům zastavil až po privatizaci Sklo Unionu (dnes Glavunion), Technoplynu (dnes Linde Gas), Škody a Barumu (dnes Barum Continental). Už se ale nepodařilo dokončit prodej plzeňské Škody Siemensu, Tatry Kopřivnice Mercedesu a řady dalších. Nastoupila vláda Václava Klause.

A vedoucí pracovníci českého automobilového průmyslu by mohli vyprávět o tom, jak vypadala podpora našeho nejúspěšnějšího průmyslového odvětví v době, kdy Václav Klaus stál v čele české vlády (což se už ani za jeho nástupců nezměnilo). Ostatně vedoucí činitelé Sdružení AP opakovaně zdůrazňují, že jedním ze základů úspěchu automobilového průmyslu je jasná majetková struktura jeho podniků daná tím, že se vyhnuly kupónové privatizaci.

http://www.autoweek.cz/cs--aktuality-skoda_oslavila_20_vyroci_spojeni_s_volkswagenem-1183

V. Machciník 13.12.2012 10:13

Re: Připomeňme si: Škoda oslavila 20. výročí spojení s Volkswage

Pošlete to Klausovi a ten vás sežere za živa. Navíc Hájek na vás pustí síly pekelné.

L. Šarina 13.12.2012 10:40

Re: Připomeňme si: Škoda oslavila 20. výročí spojení s Volkswage

Ať se to komu líbí nebo ne,tak Němci byly jsou a vždy budo technicky zdatným a pracovitým národem a jejich výrobky žádáné po celém světě.Nevím jak by ustála nástup těch tech. vymožeností Škoda Mladá Boleslav nebý převratu a jaké terno poměřováno dnešní Oktavii III by udělala s Favoritem byť nějakým způsobem byl vylepšován a ani to nejde poměřovat hlavně kapitálově.Odbočím:"Čurčil" prohlásil cituji:Neznám žádný národ na světě,kerý by byl tak technický vynalézavý , zdatný a důmyslně precizní ve výrobě  zbraní,jako jsou Němci.Konec citatu,ale to platí i pro jiné výrobky,Proč to říkákm no Petr Pithart mě šťastnou ruku a mozek že ubránil názor protí všem, kteří němce moc nemusí a nenávidí a bránili jejich vstupu do Škoda Auto, ke kterým  patřil a patří i  V. Klaus a dnes si kladou vavřínový věněc na hlavu.

J. Tínek 13.12.2012 11:10

Re: Připomeňme si: Škoda oslavila 20. výročí spojení s Volkswage

Přidal bych ještě další strategickou chybu ČD,která dala přednost výrobcům vlaků Pendolino z jihu Evropy, i když Siemens nabízel podobné rychlovlaky,jaké dnes jezdí po celém Německu. Kvůli tomu se nejspíš Pendolina nemohou dostat na německé tratě, a tak se z nouze udělala cnost,a jezdí alespoň do Ostravy.A dodnes nikdo jasně neřekl,kam zmizelo  700 mil. Kč, které dostalo konsorcium na zahájení výroby Pendolin (česká cesta výroby).Lze vygůglovat názvy i jména,jen nevím, kdo byl za zmařenou,vyhozenou  investici (700 mil. Kč) postižen....