Diskuze
Vlak ve výšce, rozpojovací MHD a ‚měsíční‘ auto. Podívejte se, jak budeme cestovat
Děkujeme za pochopení.
P. H
Zajímavý projekt, ale špatná realizace. Získávají peníze pochybným způsobem.
J. Pospíšil 402
Z těch připojovacích a odpojovacích vlaků mi nejracionálnější přišel projek vlaku, kde každý vagon by měl pohonnou jednotku, vlak by nezastavoval, když by se blížil ve stanici by se rozjel vagon a plynule by připojil do čela vlaku. A na druhé straně by se před stanicí odpojil zadní vagon, do kterého by přešli lidé, kteří v té stanici chtějí končit. Vlak by ve stanicích nezastavoval, což by ušetřilo spoustu času a energie.
Vlaky metra jezdí nad vozovkami v mnoha městech, akorát nejsou tak široké, aby vagony byly "rozkročené" přes celou silnici. Ale Číňanů je hodně, tak třeba takový superstoličkový dopravní prostředek využijí.
Ale takových projektů už bylo a kdy se dokončí doopravdy aspoň koridor na zrychlené vlaky?
Já vím, až Brňáci postaví nové nádraží. Na staré zatížené asi 25 % cestujících než před 30 lety, se nějak nevejdou. A plánují ho daleko dávněji, než začla vycházet VaTM a to už je taky dávno, co vycházela.
Mně by zase stačilo, kdyby se u nás dodělaly dálnice, opravily silnice a vybudovaly se železniční koridory, abychom nemuseli používat auta nebo autobusy. To by byla paráda.
J. Nový
Tento článek mně připomněl podobné články, psané ve stejném duchu, v osmdesátých letech.
>v osmdesátých letech<
Me jeste drive, soudruzka rustinarka o blizke budoucnosti SSSR :)
A je to tam jeste horsi nez za posledniho cara: