Diskuze
Dostane se sto let plánovaný kanál znovu do hry? Stát o tom uvažuje
Děkujeme za pochopení.
J. Šimáček
Vynikající idea!
Z důvodu ochrany krajiny by však dopravní část měla být ražená!
J. Bartošík
Dobrý nápad
Jenom trochu pozdě. Jen nevím, která mafie by za něj lobovala. V době cíleného rozkladu ekonomiky je to přímo úsměvné. Těch šest melounů do kapsy za další zcela zbytečnou studii by bodlo. Kdyby to někdo opravdu myslel vážně, dávno by širokorozchodná trať vedla až na naše území, dávno bychom měli podíly na Russian Railways po které by proudilo zboží z Číny přes naše území. Takto nás velký obchod obchází.
P. Fiala
Racionálnější a efektinější je Dunaj-Morava-Odra
Logistická trasa SEVER-JIH Moravskou branou je díky stavu terénu ekonomicky efektivní.
Ideální pro projjekt EU pro spojení ekonomik Skandinávských států se středoevropskými státy i s Itálií a dále k Turecku a státům severní Afriky patřící do Africké Unie.
Na místo letů na Měsíc či Mars, propojení Evropské Unie s Africkou Unií vodní cestou přímou.