Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
A16v11i 25B19a67b36i52c
Zrovna nedávno psali, že Hertz prodává velkou část flotily elektrovozítek, protože mají vysoké provozní náklady a nikdo je nechce. Dnes tady čtu, jak jsou elektrovozítka spolehlivé a provozně úsporné. Tak kde je pravda?
(Můj tip - ojeté elektrovozítko se nevyplatí a nevydrží tolik, co auto se spalovákem.)
L41u30k80á30š 66R47ů13ž71i70č43k51a
Tak je nutné najít kupce pro ty auta od Hertzu.
M46i65l89a10d42a 37M56e41n36š19í61k13o15v79á
Hezky tendenční článek. Kde zmiňujete, že právě baterie je na elektromobilu to nejdražší?
J95a42n 95V84o80d38i10č95k24a
Tak když to víte, proč by to měli zmiňovat. To je všeobecně známá věc. Podstata je v tom, že ceny klesaji, ve vyšší třídě (1M+) už je parita a baterky vydrží velmi velmi dlouho.
V USA už je průměrná cena nového prodaného fosilního auta stejná jako elektrického. To před pár lety ještě vůbec nebylo.
Pokud se nechcete mentálně pohnout a nemít časem čistší prostředí s lokální ekonomikou, kdesi můžete elektriku vyrobit na střeše domku nebo paneláku, tak je mi vás líto.
V95l70a38d16i89m31í61r 43Z15a78u29š55k75a
Vážený autore, když něčemu nerozumíte a jste líný zjistit si základní fakta, tak o tom nepište a nechte to raději Technetu. Údaje Start rescue nemluví o 10 letých elektromobilech, ale o souhrnu aut od 0 do 10 let. Taky nemluví o spolehlivosti aut jako takové, ale o pravděpodobnosti, že auto zůstane stát na cestě vlivem vybité startovací 12 voltové baterie. To je totiż jejich biznis- oživovat auta s vybitou baterií. K žádné jiné poruše ani k celkové spolehlivosti se nevyjádřují. Že mají moderní spalováky díky honu na emise CO2 a souvisejícím Start- stopem + inteligentnímu nedobíjení baterky větší riziko vybití akumulátoru je známo, takže paradoxně, kdyby jste srovnávali 10letý spalovák s moderním nebo i s elektromobilem, dopadl by v tomto parametru lépe.
V26l10a82s81t20i94m25i31l 68J76i25r85á51s69k75o
Placená reklama?
L85á62ď23a 73T49r51u92s39k13a
opravdu by mě zajímala ta kapacita akumulátoru po 15 letech, kdy i kdybych u svého auta se spalovacím motorem vyměnil celý motor, bude to zlomek investice do nové baterie... Někdo si tady lže do rukávu.
J30o66z19e73f 74P56o34l85á33k
Ne někdo ale autor !
J29i25n94d12ř98i27c15h 79K91o37h92o23u30t
Lepší pohádka než od Andersena.
J47a60n 85V57o51d64i54č16k34a
Redaktor napsal fakta a jak postupují ceny a vy napíšete takovouhle odpověď...
Vy nechcete časem jezdit ve výrazně lepším autě s čistím ovzduší, kde si vyrobíte elektriku sám že sluníčka?
P33e70t78r 60C53h84v50á56t21a52l
A teď ještě tu "O Červené Karkulce" prosím ....
J38a61r31o54m79í83r 63K95r67á68l
On už je první duben ?
O59t65a46k89a98r 28S58e87k27l
Mno , je docela signifikantní , že prudce klesá zájem o těžbu lithia ( nezbytné pro baterie elektroaut) , že např Němci zrušili daňová zvýhodnění pro elektroauta , jejichž prodej mimochodem celosvětově poměrně strmě klesá.
Existuje názor , že je již nasysen trh ekoaktivistů , bohatých zájemců o cosi nového. Nyní by měli přijít na řadu " normální" zájemci , střední třída. Ti ovšem jaksi nepřicházejí , dovedou si spočítat + i - .
Zatím je to jasné.
J14a68n 40V27o94d91i34č32k47a
Neklesá, leden a únor je oproti loňským rokům opět v plusu.