Diskuze
Škoda se chce zaměřit na cenově dostupnějších auta. Dacia z nás ale nebude, ujišťuje šéf automobilky
Děkujeme za pochopení.
J67a11r69o83s22l23a59v 97S83u91š37e47ň
VW si pod sebou řeže větev. Namísto toho, aby husu co jí jako jediná snáší zlatá vejce ještě více přikrmila, tak ji hodlá zaříznout. Nikde však není psáno, že když zlikviduje vnitropodnikovou konkurenci, tak se všichni vrhnou na ještě předraženější vozy VW. Myslím, že na levné vozy by se měl na nějakou dobu orientovat spíše mateřský VW, aby nabral dech. Mimochodem velmi zvláštní a úsměvné je podání nového šefa Škody o tom co Škoda chce být levnou montovnou, neboť si myslím, že "Škoda nechce a Škoda nemusí". Jen nemá koule na plnou hubu a na rovinu říci: Já šéf Škody jsem tu byl dosazen VW proto, že VW chce, aby Škoda vyráběla jen levná obyčejná auta.
V49l27a46s41t22a 29M52o26k39r77ý
Levné obyčejné auto, by měla Škoda také vyrábět.
E14d43u77a98r73d 52K58o71n75o10p67k26a
Zdá se, že předraženým německým šuntům přerostla Škoda přes hlavu a snaží se jí srazit na kolena.
D27a77v48i94d 22M31r83k32v51i75c83a
Takže návrat k Fabii Junior s 1.0 MPI s 44 resp. 59 kW. Jediná zajímavá a trochu i progresivní Škoda byl dle mě Yetti. Jinak to jsou auta bez jakéhokoliv sexappelu, rezignujici na radost z řízení. Ale z místa A bo místa B vás dopraví. Mají velký kufr s množstvím háčků. A to je přece důležité.
V69í66t72ě35z39s98l65a47v 19K38o89š95ť36á16l
Bez nesmyslných asistentů na kdejakou hovadinu, jen se přimlouvám za kotouče i vzadu.
V16l49a22s25t36a 78M33o98k68r92ý
Nikdo po vás nechce dacii.
Ale praktické auto, " držák ", nepřeplácaný elektronikou (mnohdy zbytečnou ) a bez litrovej tříhrnků honěnejch turbem, na nesmyslný výkon. Samozřejmě nepředražené, což je většina současných modelů ŠKODY auto.