Diskuse k článku: Nedoručené zásilky? Problémy České pošty vedly k odvolání vedoucí pražské pobočky

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 20
  • Poslední: 30.8.2018 21:45
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Troník 30.8.2018 21:45

Pitomci z Ceske posty zrusili dorucovatelky co byly v Karline a dali je na Palmovku. A oni museji chodit az do Karlina. Takovou dalku. Celou dobu tam byly. To mohl udelat jenom hlupak

P. Holecek 23.8.2018 9:40

Klasika, o tom systému neví nikdo nic, balikar opravdu nehazi do schránky lístky místo balíků, jaký by to asi mělo smysl? Pokud to udělá, tak jen když není zákazník doma.

Pokud něco nestíhá, a to je běžné, protože jsou přetížení, tak určité typy balíků prostě veze rovnou uložit na poštu a a oznámení o uložení hodí do schránky další den listovni doručovatelka, která s tím nemá nic společného.

V těchhle článcích chybí základní pochopení, že pošty jsou vlastně jakoby dvě, balikova a listovni a nemají spolu nic moc společného.

Na vesnicich to někde ještě splývá a motorizovane dorucovatelky, tzv. motorky, vozí všechno, ale postupně se ten systém dostává i tam.

Všechno by fungovalo dobře, kdyby nechyběli lidi.

A nejde jen o peníze, i když ty jsou důležité. Ale asi před sedmi lety začala pošta brutálně tlačit na vedlejší prodej, tzv. produkty aliancnich partnerů (AP), různé zakládání účtů, penzijní spoření, životní pojistky atd.

Ten tlak byl natolik brutální, že jsem viděl schůze, kde dospělé žen

P. Holecek 23.8.2018 9:42

Kam mi zmizel zbytek?

P. Holecek 23.8.2018 10:30

.. kde dospělé ženské brecely jako malé holky. A pak, logicky přišla vlna odchodu.

Pokud teď někdo k poště nastoupí, tak aby vydržel ten první nápor, musí to být buď psychicky drsňák, nebo flegmatik, ale většinou je zastrasi prvních pár dní a odejdou.

Bez lidí je permanentní krize a bez peněz nejsou lidi...

Takže řešení existuje, ale výkřiky internetových mudrlantu to nejsou.

A. Fafejta 23.8.2018 12:58

Internetoví mudrlanti tu vyjadřují své názory, od toho totiž internetové diskuze jsou. ;) Pokud se nepodílíte na řízení České pošty a řešení jejích problémů, jste jedním z nás. :-) Škoda, že jste to Vámi zmíněné existující řešení nenapsal, mě by určitě zajímalo.

P. Holecek 23.8.2018 17:01

Zmizela mi půlka textu, jsem netušil, že se to bez varování zkrátí.

Těmi mudrlanty jsem myslel lidi, kteří o poště neví vůbec nic, ale mají spoustu keců. A někteří vyloženě lžou.

Řešení existuje, samozřejmě,ale je drahé.

Zvednout platy tak, aby nebyl problém nabrat lidi, udělat okrsky tak velké, aby se daly zvládnout normálním tempem a systém se nehroutil, když někdo vypadne, protože teď už nejsou ani střídači a postupně se zbavit lemplu, kteří tam nemají co dělat.

Začíná a končí to u peněz, bohužel.

Ale ti lidé začínají chybět všude, ne jen na poště..

J. Novák 23.8.2018 13:38

Bylo by fajn, kdyby nestíhající instituce aspoň na ty lístečky nepsala nehoráznou lež "adresát nezastižen" a místo toho uvedla pravdivé "nestíháme, tak jsme vám to ani nezkoušeli doručit".

K. Kolbaba 24.8.2018 11:31

P. Holecek - přesně - jenom bych navázal - stát, politici, nechali poštu vykrvácet, nechali ji na pospas nadnárodní bance, takhle zničit veřejnou, sociální službu lidem, to je jeden z největších polistopadových zločinů .

K. Stržanovský 23.8.2018 9:05

Dokud nebudou na poště normální platy a dokud budou zákazníky zdržovat prodejem pojistek, nic se nezlepší.

A. Fafejta 23.8.2018 9:15

Souhlasim.

L. Papazian Ing. 23.8.2018 8:54

Ona vedoucí dělala co mohla a plnila úkoly nadřízených. Je lacinou obětí hloupé a chybné politiky ze strany státu, dozorční rady, která si mylsí, že kvalita bude za halíře. Bez navýšení financí na platy, ale také slušné pracovní podmínky, se situace nikam nepohne k lepšímu. Jestli snad plat na venkově může někoho ještě oslovit, pak zde v Praze určitě ne. Na druhou stranu venkovské pobočky pošty jsou často obětí hloupé pronajímání jiným, takže si pošta dělá alibi, že to už není její problém. Černý Petr se dává obcím, které nesystémově mají dotovat zachování pošty ve svém regionu. Tomu se říká kapitalistická reforma po česku.

A. Fafejta 23.8.2018 9:12

Souhlasim s Vami. Obetmi jsou predevsim zamestnanci, maji nehorazne nizke platy a vedeni na ne vyvyji neumerny tlak a nuti je do roli prodejcu s normami pro prodej postovnich produktu - od losu az po sporeni. V udrzitelnosti pobocek v malych obcich se z toho stava politicke tema mistnich radnic a cely ten prusvih se tim prikryva. Stat je v rizeni Ceske posty neschopny a projevuje se to bohuzel dlouhodobe, neni to zadna novinka. Aktualne jsou problemy jen viditelnejsi diky nizkemu poctu pracovnich sil na trhu prace. Ceska posta nema se svymi bidnymi podminkami v boji o pracovni sily sanci.

P. Pruner 23.8.2018 8:05

Vidím, že mám štěstí, naše část města spadá pod poštu, která funguje dobře. Nemohu si stěžovat a byrokracie je záležitostí vedení ČP.

A. Fafejta 23.8.2018 6:37

Mozna neni proste dobre, ze se Ceske poste vyhla privatizace. Je to typicka ukazka neschopnosti statu efektivne hospodarit.

M. Vichta 23.8.2018 7:14

Některá odvětví musí zůstat ve vlastnictví státu. Prvatizovat vše může chtít jen zaslepenec bez mozku. Co tahkhke ten stat rovnou zrusit ? Nekteri lide jsou nebetycne pitomi.

A. Fafejta 23.8.2018 7:57

:-) Pozor na jatra, hnev je privadi do potizi. Muzete misto vzteku klidne argumentovat, urazkami mluvite jen o sobe, ne o druhych. Rad se dozvim proc je dobre, aby stat ridil Ceskou postu tak, ze nefunguje?

S. Trolljegeren 23.8.2018 8:05

Ale pan Vichta nikde nerekl, ze je dobre aby stat ridil Ceskou postu tak, ze nefunguje. Proc si vymyslite?

A. Fafejta 23.8.2018 8:10

Rozumim, myslel jsem tim toto: proc si myslite, ze Ceska posta musi zustat ve vlastnictvi statu, kdyz se ji nedari naplnovat sve zakladni poslani - dorucovat zasilky?

M. Vichta 23.8.2018 11:58

Dobře tedy, chcete-li Určitá odvětví by měla být ve vlastnictví a plné kontrole státu, jde předevší o služby tohoto typu. Privatizace by znamenala, že by se mohly dostat do rukou nadnárodních korporací a být předmětem tlaku a ovládání státních struktur. Toť hlavní důvod, stačí ?

A. Fafejta 23.8.2018 12:54

Nemusíte se vůči mně stavět do submisivní polohy, nic mi nedlužíte. ;) Děkuji, teď Vašemu názoru rozumím. Dovedu si představit vstup nějakého menšinového akcionáře/partnera do České pošty, který by přinesl kapitál a především know-how. Stát z mého pohledu v řízení této firmy zkrátka dlouhodobě selhává.

Najdete na Lidovky.cz