Úterý 7. května 2024, svátek má Stanislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Fúze zlobí klienty. Půl milionu zákazníků zrušené Equa bank se ztuha zabydluje u Raiffeisenbank

Klienti Equa bank (EB) minulý týden dostali nové přihlašovací údaje do systému internetového a mobilního bankovnictví Raiffeisenbank (RB). Odteď už budou místo modrého loga Equa vídat jen dvě zkřížené koňské hlavy ve žlutém poli. Equa bank se totiž letos v lednu stala součástí RB a nyní skončilo období, kdy EB ještě formálně existovala.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mobilní aplikace je o zvyku. Mám Monetu a ta nedávno také oblékla své internet a mobil bankovnictví do nového kabátku a v případě, že potřebuji využít méně obvyklou funkci, tak se přepne do staré verze. Žádné funkční vylepšení této změny jsem neshledal, ba naopak. Osobně mi nejvíc vyhovuje Moneta, následuje Spořitelna a za ní na stejné úrovni ČSOB a Raiffeisebank.

0 0
možnosti

Jakékoliv snížení konkurence z principu neprospěje zákazníkům, protože bankám snižuje důvody k nabízení výhodných podmínek klientů, což musely dělat menší banky jako e-banka (první zavedla internetové bankovníctví), nebo právě Equa a ING (obě nabízely výhodné sazby).

Co se týká provedení této fúze, tam může pro někoho být problém ztráta starších historických transakcí a fakt, že multi-měnová platební karta je u RB za poplatek (i když nějakou dobu mají klienti Equa zdarma nebo si mohou rozdělit na více jednoměnových karet).

0 0
možnosti
Foto

Z47d68e39n28ě37k 56W55o86l53f

27. 11. 2022 22:50

Zlatá AirBank...

0 0
možnosti
Foto

Potvtrzuji.

Internetové i mobilní bankovnictví nepřehledné.

U equa jse MB ani nepotřebovala, ale tu je bez něj placení na netu neskutečně uživatelsky otravné.

Po aktivování IB už nešlo aktivovat MB a musela jsem na pobočku, kde samozdřejmě nebyli připraveni na takový nápor klientů.

1 0
možnosti

On teď je v českém bankovnictví trend více se věnovat rozvoji MB a IB zanedbávat. Do budoucna budou chtít IB úplně zrušit, což jim přinese úspory, ale pro zákazníka to bude nepohodlné (zejména manipulace s dokumenty).

0 0
možnosti

Každá aplikace banky a služby jsou trochu jiné. Ale žádná trága aby si člověk zoufal to není. Držím palce...:-)

1 0
možnosti

J41a12n 28S69t48a30r23k55a

26. 11. 2022 14:28

Neúspěšné dcery Zuno? Spíše si myslím, že Zuno byla příliš úspěšná a RB ji zrušila, protože ji viděla jako svoje ohrožení.

1 0
možnosti
Foto

První česká online banka nebyla eBank, jak je v článku, ale hezky česky eBanka.

1 0
možnosti

Já šla od velké banky do Zuno. Skvělé služby, krásné a propracované a přehledné bankovnictví. Pak šlo vše pod RB. Služby, které jsem měla u Zuno zdarma jsem u RB musela platit a až po letech RB některé z nich zrušila (např. výběry v zahraničí zdarma). Na bankovnictví jsem si zvykla, ale stále pláču po některých funkcích. Rozhodně jsem ale o změně banky neuvažovala, protože malých a silných bank tu moc není a KB, Moneta nebo spořitelna jsou po mých zkušeností pro mě nepřijatelné. Ještě tak ČSOB se dá z těch velkých přijmout.

0 0
možnosti

měl jsem jak Raifku tak Equa. Aplikace od Raifky mi přišla lepší, takže si myslím, že většina stížností je jen o tom, že lidi byli na něco zvyklí a teď se to musej přeučit. Což nemusí být příjemné. Mně také vadí nové MS Office. Ne že by byly špatné, jen mají trochu jiné ovládání, a je vopruz se to učit znova co kde je.

14 1
možnosti

Já jsem na tom stejně. Já měl jak RB, tak Equa. Equa mi seděla o trochu lépe, protože jsem jí měl delší dobu. RB to měla a má jinak. Jak píše pan Stránský něco je lepší tam, něco je lepší tady. Za mne tak. Mne spíš štve, že jsem měl peníze rozhozené ve dvou bankách. Teď jako rodina máme všichni účty jen u jedné banky. A to není dobře.

4 0
možnosti

Nejhorší je stejně změna čísla účtu. Když už to musím někde měnit, tak si rovnou i změním banku a RB se stane neaktivní a dříve nebo později se zruší.

1 0
možnosti