Diskuze
Fúze zlobí klienty. Půl milionu zákazníků zrušené Equa bank se ztuha zabydluje u Raiffeisenbank
Děkujeme za pochopení.
J37a62r68o75s90l47a37v 71K17r72a95t68o58c23h27v41í29l
Mobilní aplikace je o zvyku. Mám Monetu a ta nedávno také oblékla své internet a mobil bankovnictví do nového kabátku a v případě, že potřebuji využít méně obvyklou funkci, tak se přepne do staré verze. Žádné funkční vylepšení této změny jsem neshledal, ba naopak. Osobně mi nejvíc vyhovuje Moneta, následuje Spořitelna a za ní na stejné úrovni ČSOB a Raiffeisebank.
F79r86a84n32t60i26š14e79k 48V58r15á21n63a
Jakékoliv snížení konkurence z principu neprospěje zákazníkům, protože bankám snižuje důvody k nabízení výhodných podmínek klientů, což musely dělat menší banky jako e-banka (první zavedla internetové bankovníctví), nebo právě Equa a ING (obě nabízely výhodné sazby).
Co se týká provedení této fúze, tam může pro někoho být problém ztráta starších historických transakcí a fakt, že multi-měnová platební karta je u RB za poplatek (i když nějakou dobu mají klienti Equa zdarma nebo si mohou rozdělit na více jednoměnových karet).
M71a71r48k82é59t76a 37Č65e76c34h53á80k94o16v65á
Potvtrzuji.
Internetové i mobilní bankovnictví nepřehledné.
U equa jse MB ani nepotřebovala, ale tu je bez něj placení na netu neskutečně uživatelsky otravné.
Po aktivování IB už nešlo aktivovat MB a musela jsem na pobočku, kde samozdřejmě nebyli připraveni na takový nápor klientů.
F20r57a88n36t41i41š26e18k 55V34r37á39n40a
On teď je v českém bankovnictví trend více se věnovat rozvoji MB a IB zanedbávat. Do budoucna budou chtít IB úplně zrušit, což jim přinese úspory, ale pro zákazníka to bude nepohodlné (zejména manipulace s dokumenty).
J35a25r22o83s77l66a37v 52P82i81k80u66l81í65k
Každá aplikace banky a služby jsou trochu jiné. Ale žádná trága aby si člověk zoufal to není. Držím palce...
J41a12n 28S69t48a30r23k55a
Neúspěšné dcery Zuno? Spíše si myslím, že Zuno byla příliš úspěšná a RB ji zrušila, protože ji viděla jako svoje ohrožení.
Z36d63e26n24ě54k 30F46e51k94a90r
První česká online banka nebyla eBank, jak je v článku, ale hezky česky eBanka.
M35a88r92t34i20n69a 47K49l71a84b98e61č94k69o32v45á
Já šla od velké banky do Zuno. Skvělé služby, krásné a propracované a přehledné bankovnictví. Pak šlo vše pod RB. Služby, které jsem měla u Zuno zdarma jsem u RB musela platit a až po letech RB některé z nich zrušila (např. výběry v zahraničí zdarma). Na bankovnictví jsem si zvykla, ale stále pláču po některých funkcích. Rozhodně jsem ale o změně banky neuvažovala, protože malých a silných bank tu moc není a KB, Moneta nebo spořitelna jsou po mých zkušeností pro mě nepřijatelné. Ještě tak ČSOB se dá z těch velkých přijmout.
L90u11k87á89š 88S49t26r82á18n24s74k49ý
měl jsem jak Raifku tak Equa. Aplikace od Raifky mi přišla lepší, takže si myslím, že většina stížností je jen o tom, že lidi byli na něco zvyklí a teď se to musej přeučit. Což nemusí být příjemné. Mně také vadí nové MS Office. Ne že by byly špatné, jen mají trochu jiné ovládání, a je vopruz se to učit znova co kde je.
P12a76v63e95l 77B37e36r30n30á19š75e14k
Já jsem na tom stejně. Já měl jak RB, tak Equa. Equa mi seděla o trochu lépe, protože jsem jí měl delší dobu. RB to měla a má jinak. Jak píše pan Stránský něco je lepší tam, něco je lepší tady. Za mne tak. Mne spíš štve, že jsem měl peníze rozhozené ve dvou bankách. Teď jako rodina máme všichni účty jen u jedné banky. A to není dobře.
M54a29r16e28k 14D86l62o65u17h39ý
Nejhorší je stejně změna čísla účtu. Když už to musím někde měnit, tak si rovnou i změním banku a RB se stane neaktivní a dříve nebo později se zruší.