Sobota 27. července 2024, svátek má Věroslav
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 49  Kč / 1. měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Golden Drum: další české zlato, tentokrát v kategorii public relations

Média

  10:20
Náborová kampaň pro těžební společnost OKD z produkce PR agentury Bison & Rose získala včera večer v Portoroži další zlatý Buben. Ceny za PR se letos udělovaly v historii festivalu Golden Drum vůbec poprvé.
OKD vsadila v reklamě na své lidi, ilustrační foto

OKD vsadila v reklamě na své lidi, ilustrační foto foto: Reprofoto

Náborová kampaň uspěla v podkategorii Corporate Branding. Na shortlist se od téže agentury dostala také komunikace "společensky-odpovědné politiky" společnosti OKD, která bodovala v podkategorii Corporate Social Responsibility.

Celkem se v Portoroži objevilo 116 prací z oblasti PR, z toho 36 se jich dostalo do užšího výběru. "Českou republiku zastupovalo dvanáct projektů, z nichž dále postoupilo pět. Mezi nimi i dvě kampaně Bison & Rose pro OKD," shrnuje českou účast Vladimír Bystrov ml., Strategic Planning Director agentury Bison & Rose.

Vítězný projekt náborové kampaně těžil z tzv. efektu advocacy - společnost OKD požádala své stávající zaměstnance, aby práci ve společnosti doporučili svým známým a kamarádům. Firma podle své proklamace získala touto cestou několik set nových horníků.

Už nikdy nevyhazujte zeleninu z lednice: Přečtěte si, jak prodloužit trvanlivost.
Už nikdy nevyhazujte zeleninu z lednice: Přečtěte si, jak prodloužit trvanlivost.

Potravinové dózy jsou nepostradatelnou součástí každé domácnosti. Jak ale zajistit, aby v nich potraviny zůstaly dlouho čerstvé? Na to jsme se...