náhledy
Nový typ šinkansenů označený E8 od Hitachi Rail (24. února 2023)
Autor: ČTK
Nový typ šinkansenů označený E8 od Hitachi Rail (24. února 2023)
Autor: Profimedia.cz
Nový typ šinkansenů označený E8 od Hitachi Rail (24. února 2023)
Autor: Profimedia.cz
Nový typ šinkansenů označený E8 od Hitachi Rail (24. února 2023)
Autor: Profimedia.cz
Nový typ šinkansenů označený E8 od Hitachi Rail (24. února 2023)
Autor: ČTK
Nový typ šinkansenů označený E8 od Hitachi Rail (24. února 2023)
Autor: ČTK
Nový typ šinkansenů označený E8 od Hitachi Rail (24. února 2023)
Autor: ČTK
Nový typ šinkansenů označený E8 od Hitachi Rail (24. února 2023)
Autor: ČTK
Dalšímu mostu patří v délce sporné třetí místo. Necelých 115 kilometrů dlouhý viadukt Kita–Yaita je totiž spíš než most speciální vyvýšená trať pro hodně speciální vlak. Šinkansen Tóhoku po něm uhání tempem 320 kilometrů v hodině.
Autor: Profimedia.cz
Šinkansen série 0. Zdroj: Wikipedia
Autor: Creative Commons
Pět lidí v řadě. 2 + 3 = klasické uspořádání sedaček čínských rychlovlaků, je to podobné jako u legendárních japonských šinkansenů, průkopníků rychlé železnice.
Autor: Shutterstock
POD VODOU. Slavné japonské rychlovlaky Šinkansen neunikly záplavám, které způsobil ničivý tajgun Hagibis.
Autor: Kyodo, Reuters
Prototyp japonského rychlovlaku Alfa-X (5. května 2019)
Autor: Profimedia.cz
Prototyp japonského rychlovlaku Alfa-X (5. května 2019)
Autor: Profimedia.cz
Prototyp japonského rychlovlaku Alfa-X (5. května 2019)
Autor: Profimedia.cz
Prototyp japonského rychlovlaku Alfa-X (5. května 2019)
Autor: Profimedia.cz
Prototyp japonského rychlovlaku Alfa-X (8. února 2019)
Autor: Profimedia.cz