Diskuze
Komerční značky jdou do světa zábavy
Hodně se napsalo o tom, co bude znamenat nový způsob reklamy zvaný product placement pro televize. Méně o tom, co přinese samotnému reklamnímu trhu. Daleko víc než dosud totiž propojuje komerční komunikaci se zábavním průmyslem. A trh na to slyší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
TK
T. Kohout
15. 6. 2010 14:53
Hurvínek
Hurvínek šel vždycky s dobou. Dříve byl plný soudružek učitelek či soudruhů příslušníků SNB. Dneska to budou asi tampóny a mobilní operátoři. Třeba vymění i tradiční oblečení za značkové a Máničku za blonďatou silikonovou krasavici.
0
0
možnosti