Úterý 19. března 2024, svátek má Josef
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Lidé se stále častěji snaží prodat auta s odstraněnými filtry pevných částic

České autobazary registrují zvýšenou nabídku dieselových vozidel s nefunkčním nebo odstraněným filtrem pevných částic. Tyto vozy se jejich majitelé snaží za každou cenu prodat a vadný DPF zatajit. Nový filtr stojí desítky tisíc korun a auta bez něj jsou ze zákona nepojízdná a na silnici nemají co dělat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Holeš

23. 11. 2015 12:52

Tak alespon ze se chovaji poctive a odhaluji to, verim ze v nejakem zapadlem pofidernim bazaru by vam to i zamlceli, nebo treba pri koupi pres inzerat...

0 0
možnosti

22. 11. 2015 18:23

Odporní zelení v EU to prosadili, zřejmě v zájmu výrobců těchto filtrů a vůbec je nezajímá, že se tím zvedla spotřeba. Bohužel s tím křápem mám své osobní neblahé zkušenosti. Přepne auto do nouzového režimu a fertig. V zimě s tím pak nevyjetete jediný kluzký ostřejší kopeček. A když jste někde na cestách, pak jste namydlení... Dzp.

0 0
možnosti

22. 11. 2015 17:02

I to je jeden z důvodů, proč jsem si nikdy diesl nekoupil.

0 0
možnosti

H. Balzám

22. 11. 2015 18:01

Mám starý diesel, bez filtru, jsem velmi spokojen a nevím, jestli až ho budu dávat pryč, jak ho nahradím. Benzín se spotřebou deset na sto nechci, uvažuju o LPG. Ale TDI je TDI :-)

0 0
možnosti

K. Mlok

22. 11. 2015 15:04

Jojo, to je ten ekologismus. Vezmeme velké, ošklivé, ale relativně benigní saze a spálíme je na mnohem horší, kancerogenní a nefiltrovatelné, nicméně prakticky neviditelné částice. Vyřešeno, problém je nyní pod kobercem a to za mrzkých 30k Kč za jedno takhle "spravené" dieselové auto. 30k jednou za cca 5 let, tedy, ale pořád, není to krásná cena za takhle účinné řešení?

0 0
možnosti

22. 11. 2015 17:26

Souhlas. Nechápu, jak je možné tyto fatální ekologické dopady i těch nejmodernějších dieselových motorů ignorovat. Zlatý benzíňáky.

0 0
možnosti