Neděle 12. května 2024, svátek má Pankrác
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Lidl jde do přesilovky. Od ledna sníží ceny vybraných potravin dvojnásobně

Od 2. ledna sníží řetězec Lidl ceny u všech výrobků, které se po změně DPH přesunou z dosavadní patnáctiprocentní sazby do nové dvanáctiprocentní. Řetězec také oznámil, že do vybraných cen promítne i další dodatečné zlevnění o tři procentní body. U tisícovky potravinových položek ze svého sortimentu tak sníží „daňové zatížení“ z patnácti na devět procent. Řetězec také opakuje svoji kampaň zaměřenou na seniory.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zlevneni 6% je smesne nizke v dobe, kdy vse nejdriv zdrazilo o 70%.

2 0
možnosti

Třeba takové DUO kuře chlazené bez drobů prodávají "v akcích" už jen za 60,- Kč za kilo (a den před expirací za 41,- ) Přitom přesně stejná kuřata v tomto balení prodávali v LIDLu koncem roku (listopad/prosinec) 2021 za 40,- Kč/kg. Tato kuřata jsou tedy i po pozvolném poklesu cen stále ještě o 50% (tedy o polovinu) dražší, než před třemi roky. A podobně je to se vším.

1 0
možnosti

"Slevy pro seniory" v Lidlu jsou toho druhu, že např. zatímco v jiných řetězcích nabízeli 10 vajec za ceny kolem 30,- Kč, Lidl je měl skoro za 50,- a dával slevu důchodcům asi pětikorunu. To je typická obchodní politika LIDLu. Dělá z lidí blbce a myslí si, že na to skočí...

V lidlu nakupovat jenom výběrově to, co je přechodněě za nižší ceny (a důsledně porovnávat s jinými řetězci "akční" ceny). Kdo si nepamatuje, prodělá.

2 0
možnosti

P42e36t41r 88P18r35u54n83e64r

14. 12. 2023 16:38

Je to chvályhodný záměr a počkal bych jaká bude realita. Lidl a Tesko či Penny by mohly přetáhnout dalším dost zákazníků a to na dlouhu dobu. Nákupní zvyklosti bývají konzervativní. Netrpím nouzí, ale také nakupuji v obchodech, které nepředražují a nedělají tak ze zákazníků pitomce.

3 1
možnosti

Sníží d v o j n á s o b n ě? :-P

2 0
možnosti

LIDL si zaplatil v Lidovkách agresívní reklamní propagandu? Jak tak Lidl dlouhodobě sleduji, ta jejich marketingová tlupa si dělá ze zákazníků jen legraci. Jediné, co jim lze věřit, bylo prohlášení před pár lety, že LIDL NECHCE BÝT LEVNÝM OBCHODEM PRO CHUDÉ...

Takže jejich předražené zboží určitě pokles pár desítek procent z vysokých marží unese. Ale o tom jistě Lidl nemluví. Přichystá zase nějakou slovní kulišárnu, a hloupý Lidovecký ministr jim bude zadarmo dělat reklamu...

1 0
možnosti