náhledy
Porovnání původního (vlevo) a aktuálního návrhu stanice Nemocnice Krč.
Autor: Koláž Lidovky.cz, vizualizace Metroprojekt
Podoba stanice Nemocnice Krč z roku 2014.
Autor: Metroprojekt
Nová podoba stanice Nemocnice Krč z léta 2016.
Autor: Metroprojekt
Stanice Krč v noci - vizualizace z léta 2016.
Autor: Metroprojekt
Porovnání původního (vlevo) a aktuálního návrhu stanice Písnice.
Autor: Koláž Lidovky.cz, vizualizace Metroprojekt
Původní podoba návrhu pro stanici Písnice.
Autor: Metroprojekt
Podoba stanice Písnice z léta 2016. Metroprojekt ji vytvořil spolu s IPR.
Autor: Metroprojekt
Exteriér stanice Olbrachtova z roku 2011..
Autor: Metroprojekt
Exteriér stanice Olbrachtova z roku 2014.
Autor: Metroprojekt
Exteriér stanice Olbrachtova z léta 2016.
Autor: Metroprojekt
Nástupiště stanice Olbrachtova - verze 2011.
Autor: Metroprojekt
Nástupiště stanice Olbrachtova - verze 2016. Metroprojekt ji vytvořil společně s experty z IPR.
Autor: Metroprojekt
Nástupiště stanice Olbrachtova - verze 2016. Metroprojekt ji vytvořil společně s experty z IPR. Toto je druhá varianta nového návrhu.
Autor: Metroprojekt
Řez stanicí Písnice - pohled z nástupiště.
Autor: Metroprojekt
Technologické schéma stanice Písnice.
Autor: Metroprojekt
Technologické schéma stanice Písnice.
Autor: Metroprojekt
Pruh vyhrazený pro autobusy na Strakonické končí na Barrandovské mostě. Měří 850 metrů.
Autor: Pražská integrovaná doprava
Barrandovský most v Praze.
Autor: Michal Sváček, MAFRA
Pražský radní pro dopravu a náměstek primátorky Petr Dolínek z ČSSD.
Autor: ČTK
Barrandovský most v Praze.
Autor: ČTK