Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nepříjemných zákazníků je málo, akorát jsou více vidět, říká pokladní, která sdílí své příběhy

Je jí teprve dvacet, ale dostala se do role "mluvčí" téměř všech pokladních v Česku. Brigádnice v supermarketu začala zveřejňovat své vtipné příběhy, které zažívá za kasou, a po několika měsících nasbírala na Twitteru přes deset tisíc sledujících. "Nečekala jsem takový úspěch, byla jsem na začátku ráda za dvacet lidí," říká v rozhovoru pro server Lidovky.cz mladá žena, která si říká Slečna pokladní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

17. 9. 2018 8:35

Nevidím problém, když bude slečna vykonávat práci, za kterou placena, tak, jak má, bude mít polovinu potíží. Ale to ona zřejmě nechce, neměla by o čem psát. Snad si ještě pamatuje, že se má chovat uctivě a zdvořile, to ona potřebuje peníze zákazníků, nikoliv zákazníci její. Pokud tu práci nezvládá, dnes není problém najít si práci jinou.

0 0
možnosti
MP

17. 9. 2018 9:37

A ona má slečna potíže z toho, že nevykonává práci tak jak má? :-O Ona ji snad nezvládá?

A mí se chovat UCTIVĚ???

0 0
možnosti
LP

17. 9. 2018 11:16

Kdyby je neměla, nepsala by. Víte, coje to LOGIKA ?

0 0
možnosti
JJ

J. Jurax

17. 9. 2018 11:49

Ehm ... a víte to Vy?

0 0
možnosti
MP

17. 9. 2018 12:10

Víte co je to logika? Třeba to, že má slečna jisté problémy s arogantními hovádky; nikoli problémy z toho, že by svou práci nevykonávala tak, jak má.

A ptal jsem se na tu uctivost, vašnosti; nebo snad hraběcí milosti? Vy jste si žádnou uctivost nezaplatil a na žádnou uctivost nemáte sebemenší nárok. Máte nárok leda na slušné chování, pokud se vy sám chováte slušně.

0 0
možnosti
RL

30. 9. 2018 6:24

No, my zřejmě ano.

0 0
možnosti
MD

17. 9. 2018 10:18

Písaříku, vy budete zřejmě jeden z nepříjemných zákazníků, o kterých píše.

0 0
možnosti
LP

17. 9. 2018 10:48

Máte pravdu, za svoje peníze si kupuji i pořádné služby, neříkejte, že plat personálu není započten v ceně, a mám nárok na kvalitní obsluhu a ne, abych se ještě musel omlouvat. Já taky platím plnou cenu a tak chci plné služby. Kdybyste se někdy zůčastnil školení nového personálu, věděl byste. Ano, když nemám, co jsem si zaplatil, dovedu být setsakra nepříjemný. Pokud se vy chcete krčit před nasrknutou pokladní, je to vaše věc.

0 0
možnosti
MP

17. 9. 2018 11:01

„a ne, abych se ještě musel omlouvat“

Popsal jste se dokonale. Lidi, kteří se ze zásady neomlouvají, fakt žeru. Jste směšný.

0 0
možnosti
LP

17. 9. 2018 11:14

Možná, ale dostanu, co jsem si zaplatil.

0 0
možnosti