Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nova snižuje objem reklamy. Nadmíra snižuje efektivitu, říká Andruško

Generální ředitel TV Nova Jan Andruško promluvil v rozhovoru pro IHNED.cz o nadmíře reklamy, která snižuje efektivitu jednotlivých spotů. Z tohoto důvodu chce objem reklamy snížit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AA

A. Aichou 126

29. 1. 2013 12:04
Televize?

Reklamy mi zhnusily televizi a naprosto odradily od vůbec vlastnění televizoru. Ale to je globální problém...

0 0
možnosti
JB

J. Bošťa

29. 1. 2013 11:30
dobrý krok a co dál?

Konečně

Rozumný krok, více než 2 roky na tyto argumenty nikdy neslyšel. televizní reklama rovnala přestávce na WC a sváču.

více o druzích reklamy na http://www.hiswork.cz/cs/ppc-reklama/jak-ppc-vypada-a-kde-se-zobrazuje

0 0
možnosti
JK

29. 1. 2013 9:41
Že to už niekoho aj napadlo

Len tak zo zvedavosti som si zisťoval u niektorých TV staníc pomer "normálneho" vysielania a reklamy a vyšlo mi, že na 15 minút programového vysielania pripadá 10 minút reklamy - t.j. až 40 % vysielacieho času tvoria reklamy.

Aj preto v "bedni" hrané filmy nepozerám, len dokumentárne. A ak sa už raz za uhorský rok rozhodnem nejakých film pozrieť, tak si ho stiahnem z internetu

TV spoločnosti nemôže efektívnejšie odrádzať divákov ako nadmernou reklamou. Svojou nenažranosťou si samy pod sebou pília konár.

0 0
možnosti