Diskuze
Slovenská protikrizová kampaň má problém s etikou a pobuřuje agentury
Slovenská kampaň Bojovníci proti kríze, o níž informovala i řada českých médií, měla sjednotit slovenský trh v podpoře spotřeby s cílem překonat krizi. Dopadá spíš naopak. Slovenská Rada pro reklamu ji označila za neetickou, některé agentury se kvůli ní bouří.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
major Kong.
13. 8. 2009 21:46
krize?
ten spot je spise jako inzerce momentalniho zpomaleni ekonomiky. Nehlede k tomu, ze "krize" vypada jinak. 30% nezamestnanost, zadne podpory, materske, socialni davky, zadna prace ani pro ty co by chteli makat tvrde, stehovat se nebo rekvalifikovat. Hlad, bida, nemoci, poulicni valka.
Nic z toho tu nemame. Ale diky socialistickemu ziti na dluh k tomu smerujeme.
Vsimete si, co za posledni 2 desetileti zapad prijal a Cina odhodila? Uhodli jste? Socialismus. Rostouci dane. Statni rizeni prumyslu. Statni stanovovani cen. Zadluzeni.
0
0
možnosti