Diskuze
Poctiví řidiči nebudou doplácet na nepojištěné ‚lemply‘. Pokuty míří do Sněmovny
Děkujeme za pochopení.
Zákon, kterým ČKP bez smlouvy s občanem, přejímá jeho odpovědnost a trestá jej finanční sankci je produkt zločinného spolčení porušující základní lidská práva.
ČKP je systém k okrádání právě poctivých řidičů a vlastníků vozidel všeobecně. Jde totiž o to, že když odstavíte auto např. z důvodu opravy, propadlé technické, zkrátka když auto stojí ve stodole a nejezdí, ČKP hlídá jestli máte zaplaceno pojištění i za nepojízdné auto, které jste neodhlásil do depozitu. S autem nejezdíte, nedopouštíte se žádného přestupku, ale bez jakékoliv smlouvy s vámi, si ČKP usurpuje vaši odpovědnost k tomu, aby ji se ziskem a na váš účet zpeněžila, údajně na škody havárií nepojištěných vozidel. Ale co je občanu, který nic nespáchal po přestupcích a odpovědnosti nějakých lemplů a proč se odpovědnost a škoda způsobená jinou osobou má platit přes nějaký fond spravovaný gaunery, kteří ve spojení s politiky vytváří zákony na okrádání slušných lidí. Za způsobené škody je ze zákona odpovědný konkrétní pachatel, na to si z daní platíme policii, soudy a exekuční úřady.
Pomohlo by, aby se na pravidelné STK kontrolovalo i zákonné pojištění, čili každé dva roky. Protože nová auta jsou téměř všechna pojištěna i havarijně, toto se týká starých aut.
Zase ta snaha instituce po bezpracném zisku!Za škodu způsobenou jinému je odpovědný pachatel!Nebo je to omyl?Pojistí se proto každý,aby tuto odpovědnost přenesl na pojišťovnu.Upravuje to vyhláška o provozu na komunikacích.I případné pokuty.Nepojištěním stěžuje takový člověk náhradu škody.Dál není co řešit.
Je to správný návrh. Jen bych doplnil povinnost před sankcemi dotyčného viníka předem upozornit, pokud existuje známá adresa, aby mohl sám zjednat nápravu.
L. Dočekal
Správný návrh?Po mně vymáhali peníze za auto,které bylo řádně odhlášeno,sešrotováno a pojistka ukončena.Zachránilo mne pouze to,že jsem nevyhodil techničák,kde to bylo zaneseno.Teprve po třech(!) měsících po odeslání kopie TP mi oznámili,že je to v pořádku.Žádná omluva,nic.Jen by mne zajímalo,kolik lidí takto neprávem obrali.
Perlička na konec,stejný problém měla i pracovnice na evidenci vozidel.
Je potřeba ve věci udělat pořádek,ale ne prostřednictvím ČKP.
"Jde o to je především upozornit na skutečnost, že nemají zaplacené povinné ručení. "
No to určitě, to by musela být v návrhu povinnost ČKP nebo pojišťovny upozornit nejen na vypršení pojistné smlouvy, ale i nabíhající sankce!
Kdyby zákon postihl jen ty, kteří si vozidlo nepojistí a JEZDÍ s ním, byl bych všemi deseti pro. Bohužel znám mnoho případů, kdy se Kancelář pojistitelů snažila vydírat peníze z lidí, kteří z nějakého důvodu sice vozidlo neměli pojištěné, ale NEJEZDILI s ním. Rekonstrukce, opravy, tahanice a zmatky při převodu, důvodů se najde dost, ale vyděrači z Kanceláře na ně neberou zřetel.
Vyjímečně s vámi souhlasím.
Např.: Auto v dědickém řízení stálo půl roku na parkovišti servisu a vypršela mu pojistná smlouva. Nikdo na sankcionování za nepojištěné auto neupozornil. Ale ČKP se samozřejmě o poukutu u dědiců přihlásila.
J. Orlík
Je neuvěřitelné, že se o tom vůbec píše. Já absolutně nechápu, že je vůbec možné, že nepojištěné auto vyjede na veřejnou komunikaci. V době výpočetní techniky a represí, kam se člověk podívá, by za tenhle stav měl někdo nést odpovědnost. Ale protože jsme Kocourkov, tak nenese.
Samozřejmě že se najdou lemplové, kteří s vozem např. skáčou mezi vesnicemi bez TP a bez pojištění.
Ale je otázka, kolik z těch nepojištěných, ale neodhlášených aut, opravdu jezdí. Ono je nejjednodušší kasírovat nějakého zapomětlivce nebo neználka.