Středa 8. května 2024, Den vítězství
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Osmileté utrpení na D1 pomalu končí. Dělníkům zbývají poslední tři úseky, začátkem října má být hotovo

Dlouhých osm let jezdili řidiči po dálnici D1 od jednoho zúžení ke druhému. Sotva po vyjetí přidali plyn, za pár kilometrů museli znovu přibrzdit na osmdesátku a protrpět další omezení. V některých letech byla mezi Prahou a Brnem v opravě naráz dokonce až třetina trasy. Nejrůznější komplikace přibývaly a obří projekt nabral proti původním plánům nepříjemný tříletý skluz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

A když bude tedy nová a krásná, zvedneme rychlost třeba na 140?:-)

0 0
možnosti
JM

Spíš bych to viděl jako v Reichu, kde je na spoustě míst 100 IG-L. Když jedu do Innsbrucku, tak posledních víc jak 100km se jede stovkou. Je to ekologičtější, zvýší se kapacita dálnice a je to i bezpečnější. A těch pár minut, co pojedete déle, vás nezabije.

0 2
možnosti
LJ

Az se rekne hotovo , budeme tak 3 mesicu cekat na prvni dalsi uzavirku :-)

0 0
možnosti
JH

Bohužel že tenkrát Slavia dostala před D35 přednost.

0 0
možnosti
PH

P16e14t76r 41H50o33r59v88á41t

20. 8. 2021 13:12

Starostové a starostky Bystrce by s vámi ohledně D35 nesouhlasili.

Prostě D1 stačí a basta.

0 0
možnosti
KH

Jste v jiném filmu. Bystrc zajímá D43.

0 0
možnosti
JM

Jako hoši, nechci se nikoho mic zastavat, ale budme radi, ze je to aspon tak, jak to je. Ze se nedelal jen novy povrch je zrejme. Opravdu je to vlastne nova dalnice delana za provozu. Dalsi pruh by se urcite hodil, ale ja po ni jel zacatkem cervence a vlastne jsem neveril svym ocim a hlavne usim. Kdyz si vzpomenu, jak jsem po tech vystouplych panelech drive klickoval a nevedel, ve kterem pruhu mam jet, tak ted jsem jel jak cisarpan, slysel jsem i radio. Pokud to nebude kapacitne stacit kvuli kamionum, tak by se mozna tranzit mohl nalozit na vlaky, jak se o tom kdysi uvazovalo. Kazdopadne jak tady nekdo psal, pokud se bude tlacit green deal, tak aut bude spise ubyvat nez pribyvat. Kazdopadne ja jsem za rekonstrukci rad.

1 1
možnosti
DN

D66a67v98i46d 34N12e85r30g12l

20. 8. 2021 12:12

Je tristní, že má D1 po většinu své délky jen dva pruhy. Stejně tak většina ostatních dálnic z Prahy. D11 by měla mít kvůli většímu provozu tři pruhy po sjezd na Kolín/Poděbrady, D10 alespoň po Brandýs, D8 po Kralupy, D7 a D6 po Kladno a D5 po Beroun.

0 0
možnosti
LJ

Takže je na čase říct,že u Brna se od roku 22-25 začne rozšiřovat na 3 pruhy...a máme na dalších pár let zase dálnici na h...ale bez toho to nepůjdu.

0 0
možnosti
JS

J55a34n 25S50o82u60k64u75p

20. 8. 2021 11:32

Tak ještě, že je to v Premium sekci a autor média, které spadá pod pana nemajitele, nezapomněl několikrát zdůraznit, že se nejedná o opravu, ale o NOVOU dálnici.

Já si tedy novou dálnici představuji jinak, i modernizace mi připadá silné slovo (to bych chápal, kdyby docházelo k rozšíření na více pruhů, přidání většího množství odpočívadel apod.), za mě je to prostě oprava, která se táhne roky a opět ukazuje neschopnost státu cokoliv provést / prosadit. Hlavně, že úředníků neustále přibývá, ale efektivita 0.

0 0
možnosti
Foto

J25o61s96e67f 68H81á98b

20. 8. 2021 11:23

bezpečná rozhodně nebude, protože 4 pruhy na páteřní dálnici nestačí. Udělali jen koberec. A případné rozšíření? To sotva, protože ty mosty co tam jsou by museli zase zbourat. Jel jsem tam včera a koukal jsem na to. Se 6 pruhy měla být plánována hned zpočátku. Hanba.

0 4
možnosti
Foto

Jen novy koberec nedelali, vyhrablo se to 3/4 metru pod uroven povrchu a komplet vymenili podlozni vrstvy, rozsirili ji o 1,5 metru a dali novy cementobeton nahoru. Rekonstrukce byla komplexni. Ze mela byt nicmene rovnou na 3+3, o tom neni pochyb, ale jak bylo psano, v CZ podminkach by to trvalo do roku 2030..

1 0
možnosti
OK

Osmileté utrpení na D1 pomalu končí? Kolik DNÍ byla D1 bez omezení od otevření? (souvislý dálniční tah mezi Brnem a Prahou byl dokončen 7. listopadu 1980)

0 0
možnosti