Neděle 24. října 2021, svátek má Nina
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

‚Pécéčka‘ jdou kupředu, hlásí výrobci. Spojili se kvůli špatným prodejům

Ekonomika

  15:30
WASHINGTON - Konkurenční výrobci osobních počítačů Hewlett-Packard, Dell a Lenovo a softwarové firmy Microsoft a Intel se rozhodli spojit síly v rámci reklamní kampaně, která má podpořit slábnoucí prodej PC.
U počítače (Ilustrační foto)

U počítače (Ilustrační foto) foto: Shutterstock

Cílem strategie je zdůraznit, jak moc se osobní počítače od nástupu chytrých telefonů a počítačových tabletů zlepšily.Na kampaň upozornila agentura AP.

„Co umí počítač?“ hlásá slogan akce za 70 milionů dolarů, kterou se největší hráči v odvětví snaží zastavit skomírající prodej osobních počítačů. Jeho pokles trvá už tři a půl roku v řadě.

Reklamy se budou v televizi a na internetu objevovat od 19. října. Kampaň potrvá ještě celý listopad, aby nalákala zákazníky nakupující na vánoční svátky. Náklady na reklamu, která nepropaguje žádné konkrétní značky, si firmy rozdělí mezi sebou.

Podle webu venturebeat.com kampaň poběží v USA a v Číně.

Autor:

Syndrom Petra Pana. Proč někteří muži nikdy nedospějí a žijí jako paraziti

Premium V každém chlapovi zůstává kousek kluka, ale musí to být právě jen ten kousek. Pokud muž nechce vyrůst a převzít...

Čína má Evropu v hrsti, za pár týdnů dojde hořčík. Auto bez něj nevyrobíte

Premium Vše nasvědčuje, že současná čipová krize v automobilovém průmyslu je jen zahřívacím kolem před tím, co se na Evropu...

Váš syn bude žít jen pár týdnů. Zpověď matky zesnulého hokejisty Buchtely

Premium Přežít své dítě. Pro každého rodiče ta nejhorší představa. Teprve dvacetiletý hokejista Ondřej Buchtela zemřel loni v...