Portál připravuje marketingový odborník Michal Richtr, který začal už zhruba před rokem vydávat stejnojmenný společenský dvouměsíčník. "Výchozí úvahou pro vydávání životněstylového magazínu 55+ bylo to, že marketing nahlíží na lidi nad pětapadesát jako na nemocné, frustrované a chudé a že to není pravda. Proto jsem se rozhodl vydávat magazín, který se podívá na svět jejich očima. Máme tam rozhovory s lidmi, kteří v tomto věku jsou a něco umí, máme tam i životněstylovou poradnu," uvedl pro LN Richtr. Začít vydávat časopis pro seniory právě na začátku finanční krize podle něj nebylo jednoduché – titul jen složitě získává inzerci, distribuuje se hlavně na předplatné.
"Obdobné tituly ale vycházejí i v zahraničí a jsou úspěšné, třeba britský Saga Magazine pro tutéž cílovou skupinu má přes 600 tisíc předplatitelů. My zatím musíme nějak přežít," říká Richtr. I z toho důvodu chce příští čtvrtek spustit portál, který může k danému tématu přivést další čtenáře.