Dařilo se společnostem napříč celou skupinou, která se podle tiskové zprávy už loni vypořádala s většinou nákladů spojených s odchodem z Ruska. Pozitivní výsledek v letošním prvním pololetí odráží také výnos z prodeje filipínského Home Creditu.
„Zejména naše telekomunikační, mediální a finanční aktiva přispěla k celkovému čistému zisku srovnatelnému s předcovidovými výsledky. Můžeme tak být zdravě ambiciózní i v dalších investicích,“ uvedla Kateřina Jirásková, finanční ředitelka PPF.
Během posledních deseti měsíců PPF majetkově vstoupila do firem v Evropě, Spojených státech a Jihoafrické republice. Významné investice představují akvizice podílů v ProSiebenSat.1, německé mediální skupině, a společnosti InPost, která provozuje evropskou síť samoobslužných boxů pro e-commerce.
PPF také v srpnu oznámila dohodu o partnerství s globální technologickou skupinou e&s cílem vytvořit významného hráče na telekomunikačním trhu ve střední a východní Evropě.