Diskuze
Radní děsí obchvat obchvatu. V Praze se začíná objevovat jiná varianta okruhu
Děkujeme za pochopení.
H. James
Suchdol by měl magistrát nechat "vyhladovět".
Neposílat ani o korunu víc, než ze zákona musí, osekat dostupnost MHD na minimum, stejně tak údržbu komunikací, osvětlení, atd...
Šprajc oplatit šprajcem, když se suchdolští bouří proti okruhu, o jehož plánované výstavbě vědí X let.
V. Kotas
Ono by stačilo rozkopat silnici u plavební komory na Podbabě a zavřít další komunikace. Aby museli až na okruh k letišti.
počítám, že další obchvat prahy povede, přes polsko, německo a kolem brna.
J. Pražák
Zase lži autora i radních a zastupitelů. Okruh v "krátké" variantě "J" by pouze převedl dopravu do jiné části Prahy. Nebyl by to silniční okruh kolem Prahy, ale Prahou. Návrh této trasy je z r. 1938, kdy byla Praha daleko menší. Okruh ve var. Ss (delší) by nebyl o desítky km dál, ale o cca 6 km (kde to ten "novinář" zjistil? Nemá po ruce mapu? Nebo si spletl měřítko?). Tato trasa by spojila 9 satelitních měst okolo Prahy - Kladno, Boleslav,.... a zamezila by vjezdu tranzitní dopravy do města.
Jistí bývalí politici mají nakoupené pozemky v okolí trasy J a chtějí je zhodnotit. Proto prosazují nesmyslný návrh, který nikdy nemůže získat EIA a tedy ani územní rozhodnutí.
Když prostě bez Prahy ani ránu. Všechno musí jít přes Prahu. Více pravomocí i peněz krajům, krajským městům ať se se vším nemusí do Prahy. Rozdělit úřady Praha, Brno, Ostrava. Středočeský kraj ať má sídlo třeba na Kladně nebo v M. Boleslavi. Všechno chcete mít centralizováno v Praze a pak to tak dopadá. Ale v tom je ten problém že právě Praha z toho žije no, že? Z toho kancelářského průmyslu, velmi dobře placeného. A taky srovnejte prachy ať berou za stejnou práci tolik co v Praze i v jiných regionech. Lidé se tam přestanou houfně stěhovat za prachama. Dneska chce být každý jen v kanclu u PC... brát 100 tisíc a nohy na stole .
M. Mikulec
Navíc hlupáci ze zahraničí si spojují Praha= Česko. Kdo nemá pražskou adresu, jako by nebyl. Lidé se tam jezdí zdaleka upalovat, aby je snadno našla masmedia.
Postavte obchvat Prahy následujícím způsobem. Z Plzně do ČB, z těch potom někam k Jihlavě, dál k PArdubicím a potom Liberec, Ústí a zpět Plzeň. Navažte dálncie na Ostravu, Vídeň, Regensburg a na nějako Prahu se můžete tak akorát.
A nebylo by lepší tu Prahu zavést hnojem a republika bude mít od Prahy klid? Peníze zůstanou tam kde se poctivou prací vydělávají. Tedy ne v kancelářích.... Praha to je takový drahý bordel na kolečkách!!!?))))
Pane Františku, možná byste mohl zkusit ekonomku. Jen základy, jen prvák. Aby Vám to neublížilo. Možná byste zjistil, že tzv. přidaná hodnota se nerodí v těch vašich montovnách a na polích, jak si asi myslíte, ale pohříchu právě v těch kancelářích. Nebo si myslíte, že Němci mají třikrát vyšší mzdy než my proto, že jejich zemědělci mají třikrát lepší hnojiva?
Je to sice smutné, ale pokud by Prahu řídil soudruh Štěpán, okruh by dávno stál!
J. Zima 869
Ale nestál. Bolševik měl jiné priority a ekonomické problémy stále narůstaly. Ono se to moc neví, ale podle plánu měl být bolševický rozpočet na rok 1990 deficitní, což je v prostředí státem řízených cen opravdový unikát. Pravda bolševik měl výhodu, že se nemusel nikoho na nic ptát a prostě postavil, kde se mu zachtělo, ale už nebyla za co.
P. Harabaska
Ten rozestavěný okruh je třeba co nejdříve dokončit. Největším problémem je další chybějící most severně od Prahy, protože v současnosti se vede veškerá doprava ze západních směrů na východ a severovýchod přes mosty na jihu. Další vnější okruh je ovšem také třeba a měl by se začít stavět. Až by byl hotov, beztak by již byl zcela zaplněn dopravou. Pozemky jsou všude problémem, takže se naskýtá otázka, kdo vlastní všechny ty pozemky v Letňanech a okolí, kam míří trasa metra končící defacto v polích? Proč najednou takový zájem stavět ministerského ghetto právě tam? Kdo na tom má "narejžovat"?
Stávající silnice směrem do centra jsou již nyní ráno plné aut lidí dojíždějícich do Prahy z okolních obcí. Obchvat obchvatu by byl řešením jak dálkovou dopravu oddělit od dopravy mezi předměststím a městem. Okruh podle původního plánu by asi způsobil nekonečné kolony v okolí Černého mostu.
Tak u Černého mostu bývá plno, ale je otázka zda by napojení okruhu nějak zvýšilo hustotu dopravy nebo naopak pomohlo rychlejšímu odjezdu z kritického místa. Nyní vše jezdí na Štěrboholskou spojku, která je tím úzkým místem.

Rodinný den plný zážitků: Získejte vstupenky do BRuNO Family Parku
Chcete zažít zábavu pro celou rodinu? BRuNO Family Park v Brně je tím pravým místem, kde si děti i dospělí užijí nezapomenutelný den.