Informoval o tom server iDNES.cz. Veřejnoprávní ČT před zápasem a během přestávky přinesla živé vstupy ze slavnosti Pilsner Fest v plzeňském pivovaru. Redaktor se přitom tamních fanoušků mimo jiné ptal, které pivo patří k fotbalu či co na místní mok říkají.
"Porušil interní pravidla. Mluvil jsem o tom s ředitelem zpravodajství, udělal chybu a dostal pokutu," řekl iDNES.cz mluvčí ČT Ladislav Šticha. Výši pokuty neupřesnil.
Server dovozuje, že pro Plzeňský Prazdroj to byla výborná reklama. Zápas totiž na ČT sledovalo průměrně milion diváků a zároveň čtyřicet procent mužů, kteří byli v tu chvíli u obrazovek.
Pivovar Prazdroj, hlavní partner českého fotbalu i reprezentace, odmítl, že by České televizi cokoli za přenos platil.
"Máme s ČMFS dlouhodobou smlouvu, přispívat ČT na jeden zápas by se nám nevyplatilo," citoval iDNES.cz mluvčího společnosti Jiřího Marečka. Podle něj televizi přilákala přítomnost fotbalových internacionálů, třeba Antonína Panenky.
Jediné, za co pivovar České televize platil, tak byla autorská práva kvůli přenosu na velkoplošnou obrazovku.