Diskuze
Reklamní trh čeká propad, vyhne se mu jenom internet
Děkujeme za pochopení.
Člověk
Vy za to stojíte
Vy za to stojíte, devět z deseti žen a podobné hovadiny slýcháme dost a dost. A musím přiznat, že kromě nasranosti jen pociťuji, jak se bez dalšího účinku tyto zhovadilosti ode mne odráží směrem ke zdroji. Myslím, že kvalita a cena výrobku jsou mezi spotřebiteli tou nejlepší reklamou. Jen blbec může uvěřit "100% zvětšení objemu či rozměru".
jouda
Krize je tak jen mediální,
Socani nahnali lid do fabrik bez toho aby poznali svojí roli zodpovědnosti.Velcí hrdinové tak lenivě poukazují na ty,kteří v podstatě bojují každý den svůj ať již malý,či velký boj.
wew
češi chápou pomalu
a zatím se jim nepodařilo pochopit že se nic neprodá samo a do reklamy je třeba investovat. . . . zatím to chápou jen nadnárodní společnosti . . . české firmy nemají o účinném krizovém marketingu ani páru