Středa 29. května 2024, svátek má Maxmilián, Maxim
  • Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Reklamní trh čeká propad, vyhne se mu jenom internet

Výdaje na reklamu v České republice letos vykazují meziroční pokles o 15 až 20 procent. Důvodem je ekonomická krize. Uvedl to dnes Petr Majerik ze společnosti ZenithOptimedia Prague (ZOP). Celosvětový pokles činí 8,5 procenta, dodal.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Člověk

8. 7. 2009 8:01
Vy za to stojíte

Vy za to stojíte, devět z deseti žen a podobné hovadiny slýcháme dost a dost. A musím přiznat, že kromě nasranosti jen pociťuji, jak se bez dalšího účinku tyto zhovadilosti ode mne odráží směrem ke zdroji. Myslím, že kvalita a cena výrobku jsou mezi spotřebiteli tou nejlepší reklamou. Jen blbec může uvěřit "100% zvětšení objemu či rozměru".

0 0
možnosti

jouda

8. 7. 2009 1:02
Krize je tak jen mediální,

Socani nahnali lid do fabrik bez toho aby poznali svojí roli zodpovědnosti.Velcí hrdinové tak lenivě poukazují na ty,kteří v podstatě bojují každý den svůj ať již malý,či velký boj.

0 0
možnosti

wew

7. 7. 2009 21:37
češi chápou pomalu

a zatím se jim nepodařilo pochopit že se nic neprodá samo a do reklamy je třeba investovat. . . . zatím to chápou jen nadnárodní společnosti . . . české firmy nemají o účinném krizovém marketingu ani páru

0 0
možnosti