V obou případech se bude konat v prostorách multikin společnosti Palace Cinemas, v Praze v multikinu Palace Cinemas Slovanský dům, v Brně ve Velkém Špalíčku. Téměř šestihodinová show bude probíhat ve všech sálech multikin od 19 hodin. Včera to v Praze oznámili zástupci společnosti Palace Media, která v Česku Noc reklamožroutů pořádá.
Přehlídka více než 500 reklamních spotů nabídne několik ucelených kolekcí světových reklam na různá témata – v letošním roce to budou například reklamy, v nichž hrají celebrity (Omar Shariff, John Travolta, Paul Newman a jiní), reklamy o americkém snu z let 1950 až 1982, spoty o japonské stravě nebo reklamy z dob francouzských kolonií.
Podle Petry Lamlové, media sales manažerky společnosti Palace Media, bude kvůli Noci reklamožroutů zvýšena kapacita pražského multikina z 2000 na 3000 diváků, brněnský multiplex má kapacitu tisíc diváků. Projekt bude provázet i zábavní program "v hollywoodském stylu", zahrnující mimo jiné vystoupení mága nebo skeč mima Jaroslava Čejky coby Charlieho Chaplina.
Podle generálního ředitele Palace Cinemas Davida Horáčka má tato společnost víceletou licenci na Noc reklamožroutů pro Česko a Slovensko, proto 23. října proběhne identická show také v Bratislavě. "Uvažujeme o jejím pořádání i u naší sesterské firmy v Budapešti a o rozšíření programu do dalších českých měst, například Liberce nebo Ostravy," uvedl Horáček.
Noc reklamožroutů v 80.letech vymyslel Francouz Jean-Marie Boursicot, majitel neustále se rozšiřující sbírky reklamních spotů, z nichž každý rok sestavuje jinou kolekci pro show. U nás se poprvé konala v roce 1996, kdy ji v kině Blaník uvedla agentura Euro RSCG. Palace Cinemas, která získala licenci k přehlídce v tomto desetiletí, letos uvádí její čtvrtý ročník.