Diskuze
Siemens na zličínské pobočce končí
Děkujeme za pochopení.
MOD
všichni strategičtí partneři
Všichni strategičtí partneři a většinoví majitelé českých kdysi prospívajících podníků táhnou na východ za lacinější pracovní silou. To byly a stále jsou strategické chyby všech polistopadových vlád a prosazování již zcela fosilního ekonomického hesla, že neviditelná ruka trhu vyřeší vše. A to se hlavně týká všech montoven a zejména těch automobilových, čili hodně desítek tisíc pracovních míst. ČR se stává montovnou a překladištěm Evropy na úkor vlastního vývoje a produkce již téměř čehokoliv.
František Potřebný
Požadujeme vyšší moc odborů
V každé firmé, která má nad 100 zaměstnanců by měly mít odbory právo veta nad každým rozhodnutím vedení firmy a přehled o toku financí a majetku firmy. Jen důslednou kontrolou lze zabránit tunelování a "neočekávaným" krokům ze strany majitelů. Rovněž by odbory měly mít kontrolu nad personámní a mzdovou politikou.
flbcjki
Bohužel, nic jiného se nedalo očekávat, bude hůř.
Konečně došlo i na "cajzly" (stát ve státě), a to je řev Když se stejné nebo podobné dělo, děje a hlavně bude ještě dít i ve zbytku republiky, příliš se tím hlavní město zatím nezaobíralo. Stálo by za to zjistit kdo konkrétně tento stav způsobil, proč a hlavně za kolik Nebo že by to, např. prodeje našich podniků zahraničním šíbrům bylo jedno z mnoha, z centra podobně učiněných, tzv. "strategických rozhodnutí"
MOD
Re: Bohužel, nic jiného se nedalo očekávat, bude hůř.
Tvůj problém je ten, že to nezpůsobili "cajzlové", ale ti co se do Prahy nacpali do funkcí z východní části státu a zdaleka nemají pražský a ani český přízvuk a intonaci. A jsou v té Praze furt a teď dokonce znova vládnou.
IDOL
SMÍCHOVSKÝ ZÁMEČNÍK RINGHOFFER V IX.STOL. VYBUDOVAL VAGÓNKU,
KTERÁ POZDĚJI VE XX. STOL. POD ZNAČKOU TATRA ÚSPĚŠNĚ NA SMÍCHOVĚ VYRÁBĚLA A DOMŮ I DO SVĚTA PRODÁVALA MĚSTSKÁ KOLEJOVÁ VOZIDLANA MÍSTĚ SMÍCHOVSKÉ VAGONKY BYL NA PŘELOMU XX. A XXI. STOL. POSTAVEN FRANCOUZSKÝM INVESTOREM ZNÁMÝ OBCHODNĚ - ADMINISTRATIVNÍ KOMPLEX CAREFOUR U ANDĚLA A VAGÓNKA PŘEMÍSTĚNA DO NOVÉHO ZÁVODU VE ZLIČÍNĚ, PRO ZMĚNU ZAINVESTOVANÉHO NĚMECKÝM SIEMENSEM PO ODCHODU SIEMENSE ZE ZLIČÍNA V EVROPĚ ZŮSTANOU VÝROBCI MĚSTSKÝCH KOLEJOVÝCH VOZIDEL VE STÁTECH, KDE V DOBĚ ZÁMEČNICKÉHO SELFMADEMANA, POZDĚJŠÍHO ÚSPĚŠNÉHO TOVÁRNÍKA A ČESTNÉHO HRABĚTE RINGHOFFERA, MOŽNÁ ANI NEVĚDĚLI CO TO KOLEJOVÉ VOZIDLO JE
PS ....... JAKO DALŠÍ ÚSPĚCH POLISTOPADOVÉ EKONOMIKY ČESKÉHO STÁTU NÁM NEJVĚTŠÍ KLIMATOLOG LIDSTVA NYNÍ JEŠTĚ ZMAŘÍ VYBUDOVÁNÍ MODERNÍ KNIHOVNY NA LETENSKÉ PLÁNI
Emil
"NEMECKY PORADEK"
Simens je proflaknuta firma se sofistikovanym, desitky let vylepsovanym systemem korupce. Jeji vedeni nedokaze odhadnou ivestice na 5 let dopredu.
parlera
zázračné pixly go home
montované boudy s životnodtí 3-5 let bez oken jak ve stčdověku, jak začujou ech od lodistiků, balí krférky a pakujou se na východ a jihovýchod....po nich prázdné hliiníkové pixly , svrab a neštovice, a jak automodive obecně postupně půjde v píč nebude odbyt na auta viz ceny petroleje, sejdeme se tak postupně všichni a budeme somrovat balenikom z vajglů