Diskuze
SOS: Tesco zneužívá krize k obohacení
Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) zaslalo Radě pro reklamu stížnost na obchodní řetězec Tesco, který ve své reklamní kampani používá nápis "Tesco pomáhá v době krize". Společnost Tesco tak podle názoru SOS zneužívá obavy lidí z finanční krize ve svůj ekonomický prospěch. Tesco tvrdí, že reklama je etická, a naopak se snaží zmírnit případný strach lidí z dopadů hospodářské krize na jejich peněženky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
idol
24. 1. 2009 14:53
Tesco je čestné a prodává salámy jen mírně zelené!
PS ...... nešahejte nám na Tesco - dobrodince našeho Klausistánského
0
0
možnosti