Diskuze
Stát zruší přejezd ve Studénce. Před rokem se tam srazilo pendolino s kamionem
Děkujeme za pochopení.
J. Novák 567
Ono to je jinak. Ty přejezdy nejsou nebezpečné. Nebezpeční jsou řidiči-idouši, kteří nechápou, od čeho ta červená světla jsou a proč blikají. už jsem to říkal mockrát, ale poslední léta mám pocit, že lidstvu čím dál více sr.čkovatí mozky. Takže to není o nebezpečných přejezdech, ale o lidské blbosti. Ono bylo i špatně to, když se psalo, že třeba dálnice D1 zase zabíjela. Ta dálnice, zrovna tak jako každá jiná silnice, sama od sebe nezabíjí, tedy, samozřejmě pouze výjimečně. Zabíjejí řidiči aut. Pokud zabijí sami sebe, tak je to v poho a čert ej vem, ovšem ono to bývá tak, že často zabijí i někoho jiného.
A postupně se budou ručit i ostatní nebezpečné železniční přejezdy, na které vjeli a vjíždí řidiči na čevenou, a v následné fázi i ty, na které by mohli řidiči vjíždět na červenou.
Navíc ještě víc nebezpečné jsou železniční přejezdy bez závor a světelné signalizace.
Tak tedy zrušme všechny!!!
Železniční přejezdy v různém provedení existují skoro sto let.
Ale až v 21. století odborníci na MD přišli na to, že jsou (a zřejmě asi vždycky byly!!) železniční přejezdy nebezpečné a zaviňují havárie?!!
Který debil schválil normu ČSN 73 6380 a povolil stavět vysloveně nebezpečné, životy ohrožující železniční přejezdy??!!
Stejné řešení by mělo zavést MD neprodleně i do dopravy silniční. Vždyť do kolika nebezpečných řízených křižovatek vjíždí řidiči na červenou?!!!!
J. Novák 567
No já bych se toho nebál, ale ten debil byl nejspíš už císař pán a pak Masaryk. Vždyť nejspíš nejhustější železniční síť byla vybudována koncem 19. století a první třetině století 20., že?
J. Lepka
Tak jo, až 2019. A protože se určitě budou aktivisti odvolávat a jinak prudit, jen tak to nebude. Už je tam aspoň omezená rychlost pro vlaky ???
J. Novák 567
Proč pro vlaky? Copak vlaky vjíždějí na červenou na přejezd? To je přeci idiocii řidičů aut, nikoliv mašinfírů.